Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

29—30 сакавіка ў Мінску пройдуць выніковае пасяджэнне Міждзяржаўнага тэхнічнага камітэта па стандартызацыі МТК 524 «Чыгуначны транспарт» і пасяджэнне асобнай секцыі спецыялістаў

28 сакавіка 2017

Мерапрыемствы пройдуць ва Упраўленні Беларускай чыгункі.

У рабоце пасяджэнняў прымуць удзел прадстаўнікі чыгуначных адміністрацый Беларусі, Расіі, Азербайджана, Арменіі, Казахстана, Украіны, Узбекістана, Таджыкістана.

29 сакавіка будзе арганізавана пасяджэнне асобнай секцыі спецыялістаў па абмеркаванні канчатковай рэдакцыі праекта міждзяржаўнага стандарту ГОСТ «Электравозы. Агульныя тэхнічныя патрабаванні».

Распрацоўшчыкам дадзенага стандарту з'яўляецца ААТ «Усерасійскі навукова-даследчы і праектна-канструктарскі інстытут электровозостроения». Работа праводзіцца ў рамках Міждзяржаўнага тэхнічнага камітэта па стандартызацыі МТК 524 «Чыгуначны транспарт».

У пасяджэнні плануецца ўдзел прадстаўнікоў падкамітэту МПК 6 «Лакаматывы і МВПС» МТК 524, інстытутаў у галіне чыгуначнага транспарту і зацікаўленых арганізацый.

 

30 сакавіка будзе праходзіць выніковае пасяджэнне Міждзяржаўнага тэхнічнага камітэта па стандартызацыі МТК 524 «Чыгуначны транспарт», на якім падвядуць вынікі працы ў 2016 годзе і вызначаць далейшае развіццё МТК 524 на 2017 год.

У мерапрыемстве прыме ўдзел старэйшы віцэ-прэзідэнт ААТ «Расійскія чыгункі» Валянцін Гапановіч. Беларускую чыгунку будзе прадстаўляць галоўны інжынер дарогі Валерый Шубадзёраў.

Таксама праграмай прадугледжана двухбаковая сустрэча Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава са старэйшым віцэ-прэзідэнтам ААТ «Расійскія чыгункі» Валянцін Гапановіч.

Працоўным графікам пасяджэння запланаваны шэраг выступленняў удзельнікаў па такіх тэмах, як: «Дзейнасць тэхнічнага камітэта па стандартызацыі № 40 «Чыгуначны транспарт»; «Сучасныя тэхналогіі лічбавай чыгункі»; «Выкарыстанне ГЛОНАСС на чыгунках каляіны 1520 мм»; «Перспектыўныя напрамкі развіцця сістэмы дыягностыкі чыгуначнай інфраструктуры (у тым ліку новыя прыкладання сістэмы комплекснай дыягностыкі і маніторынгу« Эксперт »)»; «Павышэнне хуткасцяў руху з прымяненнем інавацыйных тэхналогій на кірунку Масква-Краснае».

У 2016 годзе ў рамках МТК 524 распрацавана і накіравана на зацвярджэнне 11 праектаў міждзяржаўных стандартаў, прынята Міждзяржаўным Саветам па стандартызацыі, метралогіі і сертыфікацыі 59 міждзяржаўных стандартаў, у тым ліку 34, распрацаваных на аснове раней дзеючых нацыянальных стандартаў Расійскай Федэрацыі (ДАСТ Р).

Сакратарыятам МТК 524 арганізавана разгляд 9 праектаў стандартаў па Плану навукова-даследчых, доследна-канструктарскіх і тэхналагічных работ (НДВКР) Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці.

Асноўны ўклад у распрацоўку стандартаў на чыгуначным транспарце ў 2016 годзе ўнеслі ААТ «Расійскія чыгункі», НП «Аб'яднанне вытворцаў чыгуначнай тэхнікі», асобныя прадпрыемствы-вытворцы чыгуначнай тэхнікі.

Беларускім бокам распрацавана 10 міждзяржаўных стандартаў на прадукцыю чыгуначнага прызначэння. У 2016 годзе былі прынятыя і ўведзены ў дзеянне ў якасці стандартаў Рэспублікі Беларусь 61 міждзяржаўны стандарт у галіне чыгуначнага транспарту.

Беларуская чыгунка забяспечыла актыўны ўдзел экспертаў на галіновым узроўні, ад прамысловасці, дзяржаўных органаў і ўсіх зацікаўленых на нацыянальным узроўні ў працах МТК 524 пры распрацоўцы, абмеркаванні стандартаў. У 2016 годзе разгледжана 44 праекты міждзяржаўных стандартаў.

На Беларускай чыгунцы арганізавана электроннае ўзаемадзеянне членаў МТК 524 па распрацоўцы, экспертызе стандартаў у рамках інфармацыйнага рэсурсу АСК «Стандартызацыя», вядзенне якога забяспечвае Расійская Федэрацыя.

Супрацоўніцтва Беларускай чыгункі ў рамках Міждзяржаўнага камітэта па стандартызацыі МТК 524 «Чыгуначны транспарт», НП «Аб'яднанне вытворцаў чыгуначнай тэхнікі» ажыццяўляецца на пастаяннай аснове.

У 2017 годзе МТК 524 запланавана да распрацоўкі 83 стандарту.

Беларускі бок з'яўляецца распрацоўшчыкам 2 стандартаў: ГОСТ «Вагоны-хоперы адкрытыя для перавозкі сыпкіх грузаў. Агульныя тэхнічныя ўмовы»; ДАСТ «Элементы сістэм асвятлення пасажырскіх вагонаў лакаматыўнай цягі і маторвагоннага рухомага саставу. Тэхнічныя патрабаванні і метады кантролю», распрацоўшчыкам якіх з'яўляецца УА «Беларускі дзяржаўны універсітэт транспарту».

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год