Беларуская чыгунка вызначыла 155-тысячнага пасажыра
16 студзеня 2017
У выніку маніторынгу, які праводзіцца Беларускай чыгункай з пачатку курсавання з жніўня мінулага года маторвагоннага рухомага састава падвышанай камфортнасці — цягнікамі міжрэгіянальных ліній ЭПМ ўстаноўлены продаж 155-тысячнага праязнога дакумента (білета).
155-тысячны пасажыр 2017 года здзейсніць паездку 13 студзеня ў цягніку № 710 па маршруце Мінск—Гомель. Цягнік адправіцца са станцыі Мінск-Пасажырскі ў 11.08. Перад яго адпраўленнем ганароваму пасажыру будзе ўручаны памятны сувенір ад Беларускай чыгункі. Уручэнне менавіта 155-тысячному пасажыру сувеніра ад Беларускай чыгункі не выпадкова. 2017 год праходзіць пад знакам 155-годдзя Беларускай чыгункі. 27 снежня 2017 года Беларускай чыгунцы споўніцца 155 гадоў.
Курсіраванне электрацягніка ЭПМ на напрамку Мінск—Гомель з'яўляецца адным з папулярных на Беларускай чыгунцы.
Сёння час у пуці ад Мінска да Гомеля складае менш трох гадзін і гэта самая хуткая і канкурэнтаздольная паездка паміж сталіцай і найбуйнейшым абласным цэнтрам краіны.
Ідэалогія гэтага фармату заключаецца ў арганізацыі пасажырскіх перавозак паміж сталіцай і абласнымі цэнтрамі раніцай і вечарам пры максімальнай хуткасці руху і мінімальнай колькасці прыпынкаў у пуці.
З пачатку курсавання ЭПМ праводзіўся маніторынг па вывучэнні меркавання пасажыраў, у тым ліку пытанні рэалізацыі праязных дакументаў, прадастаўлення сучаснага ўзроўню сэрвісу, камфорту, інфармацыйнага абслугоўвання.
У выніку з 29 снежня мінулага года ў электрацягніках міжрэгіянальных ліній бізнес-класа па маршруце Мінск—Гомель—Мінск арганізаваны доступ да мультымедыйнага кантэнту. Рэалізацыя новага праекта, адзінага ў цяперашні час у транспартным комплексе Рэспублікі Беларусь стала магчымай дзякуючы мантажу ў цягніках праграмна-апаратнага комплексу — медыясервера.
Развіццё міжрэгіянальных перавозак бізнес-класа паміж Мінскам і іншымі абласнымі цэнтрамі з улікам перспектыў і магчымасці закупкі новага рухомага саставу, а таксама праца па далейшаму павышэнню якасці аказваемых паслуг і выпрацоўцы прынцыпаў абслугоўвання пасажыраў будзе працягнута.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2017 год