Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

29 верасня Беларуская чыгунка правядзе «Адзіны дзень пасажыра»

28 верасня 2016

29 верасня з 14.00 да 17.00 на чыгуначных вакзалах пазакласных і першага класа Беларускай чыгункі: у Мінску, Брэсце, Баранавічах, Гродне, Гомелі, Магілёве, Віцебску, Оршы пройдзе «Адзіны дзень пасажыра». Яго мэта вывучэнне меркавання спажыўцоў транспартных паслуг, забеспячэнне зваротнай сувязі з пасажырамі Беларускай чыгункі.

У «Адзіным дні пасажыра» прымуць удзел спецыялісты пасажырскай службы Упраўлення Беларускай чыгункі, кіраўнікі і спецыялісты аддзяленняў дарогі, а таксама начальнікі вакзалаў. Месца правядзення мерапрыемстваў на вакзалах будуць аформлены ў адзіным карпаратыўным стылі.

Напярэдадні правядзення «Адзінага дня пасажыра» на сайце Беларускай чыгункі быў размешчаны банэр і арганізаваны апытанне грамадскай думкі (анкетаванне) па пытаннях удасканалення абслугоўвання пасажыраў пры арганізацыі пасажырскіх перавозак на Беларускай чыгунцы.

 

У рамках правядзення мерапрыемства пасажыры змогуць задаць спецыялістам беларускай магістралі пытанні ў вуснай і пісьмовай формах. Іх звароты будуць разгледжаны ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб звароце грамадзян і юрыдычных асобаў».

Па выніках «Адзінага дня пасажыра» на ўсіх аддзяленнях беларускай магістралі будзе праведзены аналіз зваротаў, распрацаваны мерапрыемствы па іх разгляду, а пры неабходнасці - прадстаўлены прапановы, якія патрабуюць далейшага рашэнні.

Трэба адзначыць, што «Адзіны дзень пасажыра» праводзіцца на Беларускай чыгунцы рэгулярна ў апошні чацвер трэцяга месяца квартала. Спачатку года праведзена ўжо два такія мерапрыемствы, падчас якіх у адрас беларускай магістралі ў асноўным паступілі прапановы, звязаныя з раскладам руху пасажырскіх цягнікоў, ўключэнню ў склады цягнікоў вагонаў рознай катэгорыі, а таксама тлумачэнне правілаў перавозак пасажыраў і багажу і іншыя.

Правядзенне такіх мерапрыемстваў спрыяе далейшаму развіццю пасажырскіх перавозак. Беларуская чыгунка адкрыта для зносін з пасажырамі і гатова выслухаць іх пажаданні і прапановы.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год