Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка працягвае абнаўленне парку маторвагоннага рухомага саставу. На дарогу прыбытку 2 новых дызель-цягніка ДП3 вытворчасці польскай кампаніі «PESA Bydgoszcz SA»

11 жніўня 2016

Дызель-цягнікі серыі ДП3 набыты ў рамках рэалізацыі Дзяржаўнай праграмы развіцця транспартнага комплексу Рэспублікі Беларусь на 20162020 гады. На цяперашні час на Беларускую чыгунку пастаўлены 2 дызель-цягніка. Плануецца пастаўка яшчэ двух дызель-цягнікоў ДП3.

Пуска-наладачныя работы на тэхніку, якая прыбыла, вырабляюцца ў лакаматыўным дэпо Мінск. Таксама рухомаму саставу трэба прайсці сертыфікацыйныя выпрабаванні і прыёмку дарожнай камісіяй, пасля гэтага пачнецца яго падкантрольная эксплуатацыя. Плануецца, што дызель-цягнікі ДП3 будуць ажыцяўляць перавозкі пасажыраў міжрэгіянальных ліній бізнес-класа паміж абласнымі цэнтрамі.

У трохвагонным дызель-цягніку ДП3 маецца 152 стацыянарных месцы для сядзення. Канструкцыйная хуткасць руху цягніка 140 км / г. Новы рухомы састаў адпавядае сучасным патрабаванням бяспекі руху і камфорту для пасажыраў. Прасторны салон, мяккія крэслы з індывідуальнымі рэгуляваннямі становішча спінкі крэсла і падлакотнікаў, інфармацыйная сістэма для пасажыраў, шматфункцыянальная зона для перавозкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі, з дзіцячымі калыскамі, веласіпедамі і буйным багажом. У кожным вагоне ўсталявана сістэма кандыцыянавання паветра, прылада цеплавых завес уваходных дзвярэй, якая перашкоджвае паступленню халоднага паветра звонку і выхаду цёплага паветра з салона, паніжаная падлога (600 мм) і дзверы, абсталяваныя высоўнымі прыступкамі, робяць працэс пасадкі пасажыраў максімальна хуткім і зручным. Для пасадкі і высадкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны адкідныя трапы. У цягніку ўстаноўлена два туалетных комплексу вакуумнага тыпу, адзін з якіх прыстасаваны для пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі.

 

Набыццё сучаснага маторвагоннага рухомага саставу звязана з рэалізацыяй новага фармату пасажырскіх перавозак. Ён прадугледжвае арганізацыю перавозак пасажыраў паміж абласнымі цэнтрамі камфартабельнымі дызель- і электрацягнікамі, што вызваляе з эксплуатацыі вагоны лакаматыўнай цягі са спальнымі месцамі. Пры гэтым акцэнт зроблены на перавозкі ў дзённы час.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год