Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ
ENG

Беларуская чыгунка пачала кладцы рэек па новай тэхналогіі

17 лютага 2016

Беларуская чыгунка ўпершыню на ўчастку Маладзечна—Ліда прыступіла да правядзення рамонтных работ з ужываннем тэхналогіі кладкі старагодных рэек, адноўленых пасля рамонту. На дадзеным участку плануецца абкласці рэйкі па новай тэхналогіі даўжынёй больш 7 км.

Выкарыстоўваць чыгуначныя старагодныя адрамантаваныя рэпрафіліраванныя рэйкі на аб'ектах чыгункі стала магчымым, дзякуючы рэканструкцыі УП РСП-10 на станцыі Орша. Работу па рэканструкцыі прадпрыемства Беларуская чыгунка выканала з прымяненнем інавацыйных тэхнічных рашэнняў, якія не маюць аналагаў у рабоце рэльсасварачных заводаў суседніх краін. Тут ўстаноўлена стацыянарная лінія падрыхтоўкі старагодных рэек для паўторнага выкарыстання, а таксама зваркі іх у канчукі бязстыкавага шляху даўжынёй 800 м, якая складаецца з сучасных фрэзерных і пільных станкоў.

Максімальна эфектыўнае выкарыстанне магутнасцяў УП РСП-10 з'яўляецца важным складальнікам эканомнага расходавання матэрыяльных рэсурсаў у шляхавай гаспадарцы. Акрамя таго, гэта дазваляе беларускай магістралі скарачаць эксплуатацыйныя выдаткі, падаўжаць агульны рэсурс работы рэек, шырока выкарыстоўваць адноўленыя рэйкі на франтах рамонтаў чыгуначнага шляху. Таксама павялічыць прапускную здольнасць за кошт павышэння хуткасцяў руху цягнікоў (з 70 км/ч да 120 км/ч)

На працягу года Беларуская чыгунка плануе пракласці па новай тэхналогіі каля 60 км шляху.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год