Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language

Беларуская чыгунка ўпершыню прадставіць на міжнароднай спецыялізаванай выставе InnoTrans ў Берліне манеўровы цеплавоз ТМЭ3

12 верасня 2014

Беларуская чыгунка ў рамках удзелу ў Міжнароднай выставе «InnoTrans», якая пройдзе з 23 па 26 верасня ў Берліне ўпершыню прадставіць двухвосевы манеўровы цеплавоз ТМЭ3 створаны Беларускай чыгункай сумесна з чэшскімі партнёрамі — кампаніяй АТ «СZ LOKO». У прэзентацыі плануецца ўдзел Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава.

Выраб новага высокатэхналагічнага лакаматыва ТМЭ3 ажыццяўляецца ў лакаматыўным дэпо Ліда ў рамках рэалізацыі інвестыцыйнага праекта «Мадэрнізацыя і выраб манеўровых цеплавозаў ў Рэспубліцы Беларусь».

 

Пры цесным узаемадзеянні з чэшскімі спецыялістамі пачынаючы з 2010 года праведзена зборка 40 манеўровых цеплавозаў серыі ТМЭ1 і ТМЭ2 для Беларускай чыгункі. За гэты перыяд беларускія чыгуначнікі назапасілі станоўчы вопыт вытворчасці цеплавозаў серыі ТМЭ1, ТМЭ2, а таксама арганізавалі выраб двухвосевых манеўровых лакаматываў серыі ТМЭ3. Гэта перспектыўны цеплавоз з высокімі тэхнічнымі і энергазберагальнымі характарыстыкамі. Ён адрозніваецца павышанай бяспекай ў эксплуатацыі, камфортнасцю ўмоў працы лакаматыўных брыгад, сучасным дызайнам. Камплектуючыя, дэталі і элементы, выкарыстаныя ў канструкцыі ТМЭ3, адпавядаюць самым высокім патрабаванням у галіне экалогіі, аховы здароўя абслуговага персаналу, бяспекі эксплуатацыі. На цеплавозах серыі ТМЭ3 устаноўлены рухавікі кампаніі CATERPILLAR маркі с15 Acert, выкіды шкодных рэчываў у выхлапных газах, якiя адпавядаюць Еўра 3.

Манеўровы цеплавоз ТМЭ3 прызначаны для выканання работ на маладзейных чыгуначных участках і пад'язных пуцях прамысловых прадпрыемстваў з шырынёй каляіны 1520 мм пры максімальнай хуткасці да 60 км / г ў кліматычных умовах з тэмпературай ад мінус 35 º С да плюс 40 ºС. У 2014 годзе праведзены сертыфікацыйныя выпрабаванні цеплавоза ТМЭ3 і атрыманы Сертыфікат адпаведнасці.

«У цяперашні час на беларускай магістралі ўжо эксплуатуецца 8 манеўровых цеплавозаў ТМЭ3. Інавацыйныя лакаматывы занялі годнае месца ў парку цягавага рухомага саставу Беларускай чыгункі. Да канца 2015 плануецца вырабіць яшчэ 12 лакаматываў. У нашых планах - выйсці на транспартны рынак у краіны з шырынёй каляіны 1520. Прэзентацыя ТМЭ3 на выставе ў Берліне - гэта добрая магчымасць прарэкламаваць нашу прадукцыю, наша прадпрыемства », - адзначыў намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Уладзімір Балахонаў.

Выстава «InnoTrans» традыцыйна становіцца унікальнай пляцоўкай, як для фірмаў-вытворцаў, так і для патэнцыйных заказчыкаў пасажырскага і грузавога транспарту. Не выпадкова асаблівае месца на выставе займаюць прэзентацыі, дзе дэманструюцца апошнія мадэлі сучаснага рэйкавага рухомага саставу, навуковыя і тэхнічныя дасягненні ў галіне рэйкавага транспарту і транспартнай тэхнікі, а таксама сістэм гарадскога і прыгараднага транспарту, транспарту далёкiх накiраванняў.

Беларуская чыгунка мяркуе, што ТМЭ3 таксама зойме дастойнае месца на выставе і прыцягне ўвагу патэнцыйных пакупнікоў.

На выставе ў Берліне цеплавоз ТМЭ3 будзе экспанавацца на стэндзе №307 ў зале 2.2.

Таксама ў рамках наведвання выставы дэлегацыя Беларускай чыгункі плануе правесці шэраг сустрэч з замежнымі кампаніямі-вытворцамі чыгуначнай тэхнікі і абсталявання рухомага саставу: польскай «PESA Bydgoszcz SA», швейцарскай «Stadler Rail Group», чэскай «CZ LOKO», нямецкай «Siemens» і іншымі.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

 

Да спісу навін за 2014 год