Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Дэлегацыя Беларускай чыгункі з 9 па 10 ліпеня прыме ўдзел у пасяджэнні круглага стала на тэму «Аптымізацыя транспарціроўкі і перавалкі грузаў беларускай вытворчасці» і адкрыцці новага тэрмінала для сыпкіх угнаенняў порта Клайпеда

09 ліпеня 2014

Узначальвае дэлегацыю Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў. На круглым стале і падчас адкрыцця новага тэрмінала ў Клайпедзе будуць абмяркоўвацца пытанні ўдасканалення міжнародных грузавых перавозак.

Таксама дэлегацыя прыме ўдзел у перамовах з кіраўніцтвам АТ «Літоўскія чыгункі».

Беларускія і літоўскія чыгуначнікі ўзаемадзейнічаюць у розных сферах. Найважнейшае значэнне для чыгункі маюць экспартныя і транзітныя перавозкі. Варта адзначыць, што сёння кожная трэцяя тона беларускіх экспартных грузаў перапрацоўваецца ў Клайпедскім порце. Акрамя таго, 40% усяго аб'ёму грузаў, які перавозіцца транзітам па Беларусі, таксама едзе або ў Літву, або транзітам па Літве ў Калінінградскую вобласць.

 

Па выніках працы за пяць месяцаў 2014 экспарт грузаў у Літву склаў 5,7 млн ​​тон, або 129,6%. Гэта ў асноўным ўгнаенні, нафта і нафтапрадукты, лясныя грузы. Транзіт грузаў з / у Літву праз Беларусь — 2,9 млн. 127,1% тон або да 2013 года. У структуры транзітных грузаў асноўнымі з'яўляюцца: жалезная і марганцавая руда, хімічныя і мінеральныя ўгнаенні, нафтавыя грузы, хімікаты.

Добрым прыкладам супрацоўніцтва з'яўляецца — арганізацыя цягніка камбінаванага транспарту «Вікінг». За 5 месяцаў у абодвух напрамках у складзе цягніка «Вікінг» перавезена 14,8 тыс. кантэйнераў у дваццацiфутовым эквіваленце (ДФЭ). У мэтах пашырэння геаграфіі і прыцягнення дадатковых аб'ёмаў у маі бягучага года на чарговай нарадзе ўдзельнікаў праекта «Вікінг» у Сафіі да праекту далучана румынская чыгуначная кампанія АТ «ЧФР Марфа». Зацверджаны далейшы план развіцця праекта на 2014-2015 гады, а таксама ўзгоднены новы сухапутны маршрут у Турцыю праз тэрыторыі Літвы, Беларусі, Украіны, Малдовы, Румыніі і Балгарыі. Плануецца, што ў 3 квартале бягучага года па новым маршруце будзе ажыццёўлены пропуск пілотных цягнікоў з Літвы транзітам праз Беларусь у Турцыю і назад.

З лістапада 2013 г. чыгункі Беларусі і Літвы рэалізуюць сумесны праект па перавозцы грузаў кантрэйлерным цягніком «Нёман», якім дастаўляюцца вялікагрузныя аўтамабілі на спецыялізаваных чыгуначных платформах. З пачатку ажыццяўлення праекта адпраўлена 147 аўтацягнікоў.

Найбольш значны праект на Беларускай чыгунцы ў сферы міжнародных пасажырскіх перавозак таксама рэалізуецца з Літоўскімі чыгункамі на маршруце, які злучае Мінск і Вільнюс. Да 2015 года час руху пасажырскіх цягнікоў будзе скарочаны да дзвюх гадзін.

Заканамерна, што Беларуская чыгунка на гэтым напрамку надае вялікую ўвагу развіццю інфраструктуры. У цяперашні час найбольш маштабным інвестыцыйным праектам з'яўляецца праект электрыфікацыі чыгуначных ліній у рамках IX Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора. Да 2016 года плануецца завяршыць электрыфікацыю на ўчастках Асіповічы — Жлобін — Гомель, Жлобін — Калінкавічы і Маладзечна — Гудагай — Дзяржмяжа на літоўскім напрамку.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2014 год