Беларуская чыгунка ўзмацняе маркетынгавую палітыку па прыцягненні грузапатокаў
12 сакавіка 2014
Беларуская чыгунка распрацавала план сумесных нарад з грузаадправіцелямi, грузаатрымальнікамi рэспублікі з мэтай узмацнення маркетынгавай палітыкі па прыцягненнi грузапатокаў. У першым паўгоддзі 2014 плануецца правядзенне каля 75 сумесных нарад.
Гэтую работу Беларуская чыгунка праводзіць у мэтах комплекснага аналізу стану грузавых перавозак, актывізацыі маркетынгавай работы з найважнейшымі грузаадправіцелямi і грузаатрымальнікамi ў сваім рэгіёне, у тым ліку па пытаннях пераарыентацыі грузапатоку з альтэрнатыўных відаў на чыгуначны транспарт. Гэты механізм работы з кліентамі будзе спрыяць паляпшэнню якасці транспартнага абслугоўвання .
На ўсіх аддзяленнях беларускай магістралі, уключаючы дзяржаўнае прадпрыемства «Белінтэртранс - транспартна -лагістычны цэнтр» (БТЛЦ), спецыялісты будуць ажыццяўляць пастаянны маніторынг і аналіз бягучага і перспектыўнага попыту на чыгуначныя перавозкі грузаў, ўзроўню канкурэнцыі з боку іншых відаў транспарту, весці так званы «пашпарт кліента», дзе будзе ўлічвацца пералік асноўных відаў выпускаемай прадукцыі і спажываемай сыравіны, прагназуемыя аб'ёмы чыгуначных перавозак. Гэтая работа дапаможа вызначыць умовы, пры якіх могуць быць павялічаны аб'ёмы чыгуначных перавозак.
Беларуская чыгунка правядзе маніторынг прадпрыемстваў, якія не выкарыстоўваюць у цяперашні час паслугі чыгуначнага транспарту, з мэтай наладжвання кантактаў і вывучэння іх патрэбы ў перавозцы грузаў.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2014 год