Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

24 мая ў Маскве адбылося падвядзенне вынікаў вытворчага спаборніцтва паміж Беларускай, Маскоўскай і Паўднёва-Заходняй (Украіна) чыгункамі па выніках працы за 2012

28 мая 2013

Міжнародная сустрэча праходзіла ва Ўпраўленнi Маскоўскай чыгункі. Тут адбылося пасяджэнне камісіі па падвядзенні вынікаў вытворчага спаборніцтва. Дакумент падпісалі начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў, начальнік Маскоўскай чыгункі Уладзімір Малдавер, начальнік Паўднёва-Заходняй чыгункі Украіны Аляксей Крывапiшын, Старшыня Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці Пётр Кучарэнка.

 

У сваіх прывітальных зваротах кіраўнікі чыгунак распавялі пра тое, якіх вынікаў дамагліся іх калектывы за мінулы год, якія праекты рэалізуюць. Размова ішла таксама аб вытворчых паказчыках.

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў праінфармаваў, што для беларускай магістралі 2012 прайшоў пад знакам 150-гадовага юбілею магістралі. На працягу года на чыгунцы праводзілася актыўная інвестыцыйная палітыка, накіраваная на мадэрнізацыю чыгуначнай інфраструктуры міжнародных транспартных калідораў і абнаўленне рухомага саставу. Беларуская магістраль перавезла каля 154 мільёнаў тон грузаў ва ўсіх відах зносін. Забяспечана пагрузка 89 мільёнаў тон грузаў, што склала 104% да папярэдняга года. Аб'ёмы перавозак пасажыраў выраслі на 13% і дасягнулі 100 мільёнаў чалавек. Па стыках з Маскоўскай чыгункай у мінулым годзе перавезена больш за 60 мільёнаў тон грузаў, а з Паўднёва-Заходняй — больш за 11 мільёнаў тон.

Таксама беларуская магістраль ўкладвала значныя сродкі ў рэалізацыю Дзяржаўнай праграмы развіцця чыгуначнага транспарту. Толькі за 2012 аб'ём інвестыцый склаў больш за 730 млн. долараў. Вынікам гэтай працы стала зніжэнне зносу асноўных фондаў з 63% да 56%. У 2012 годзе была працягнута рэалізацыя маштабнага інвестыцыйнага праекта па электрыфікацыі участкаў чыгуначных ліній Гомель—Жлобін—Асіповічы. На сённяшні дзень завершана электрыфікацыя ўчастка Асіповічы—Бабруйск і адкрыты рух электрацягнікоў па маршруце Мінск—Бабруйск.

Для забеспячэння канкурэнтных лагістычных паслуг Беларуская чыгунка праводзіць работу па стварэнні разгалінаванай транспартна-лагістычнай сеткі. Адзін з найбуйнейшых праектаў — гэта рэканструкцыя і мадэрнізацыя гарадской таварнай станцыі Калядзічы.

Таксама Уладзімір Марозаў даў агульную характарыстыку некалькіх кірункаў супрацоўніцтва. З Маскоўскай чыгункай — гэта павышэнне хуткасцяў па II Агульнаеўрапейскiм транспартным калідоры. Сёння хуткасць тут дасягае 140 км / гадзіну, у будучыні яе плануюць павялічыць да 160 км / гадзіну. Добрым прыкладам сумеснай працы з'яўляецца арганізацыя кантэйнерных перавозак — камплектуючых з краін Еўропы на заводы Пежо-Сітраен і Міцубішы ў Калугу на станцыю Варатынск, а таксама для завода Фольксваген — на станцыю Перспектыўная Маскоўскай чыгункі. У мэтах павышэння якасці абслугоўвання пасажыраў на беларускай магістралі прымяняюцца новыя тэхналогіі продажу білетаў. У 2013 годзе набыць білет з электроннай рэгістрацыяй можна на 16 пар цягнікоў у зносінах з Расіяй.

Перспектывы супрацоўніцтва з Паўднёва-Заходняй чыгункай беларускія чыгуначнікі звязваюць з рэалізацыяй электрыфікацыі прыгранічных участкаў чыгунак на напрамках Калінкавічы—Корасцень, Гомель—Чарнігаў.

Начальнік Маскоўскай чыгункі распавёў, што калектыў чыгункі ў асноўным працаваў над развіццём інфраструктуры. У першую чаргу — у пасажырскіх і прыгарадных зносінах. Чыгункай перавезена амаль 600 млн. пасажыраў (што на 11% больш за ўзровень 2011 года), у тым ліку ў прыгарадных зносінах — амаль 570 млн. Таксама на чыгунцы актыўна ўкаранялі перадавыя падыходы і метады кіравання перавозачным працэсам. Сярод навін — арганізацыя цэнтра кіравання прыгараднымі перавозкамі.

Начальнік Паўднёва-Заходняй чыгункі Аляксей Крывапiшын расказаў, што ў мінулым годзе на Ўкраіне праходзіў чэмпіянат Еўропы па футболе, і для больш эфектыўнай працы перавозачнага працэсу ў сціснутыя тэрміны магістраль праводзіла сур'ёзную мадэрнізацыю інфраструктуры. Былі рэалізаваны маштабныя інвестыцыйныя праекты, у тым ліку мадэрнізацыя электрыфікацыі. Дадаткова было электрыфікавана парадку 150 км. новых пуцей. У цяперашні час ўкраінскія калегі 97% грузаў забяспечваюць па электрыфікаваных участках.

На працягу мінулага года калектывы чыгунак спаборнічалі за дасягненне найлепшых вынікаў у сваёй працоўнай дзейнасці. Па выніках працы пераможцамі спаборніцтва за 2012 прызнаны:

ад Беларускай чыгункі — Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі, Аршанскае вагоннае дэпо, лакаматыўнае дэпо Гомель;

ад Маскоўскай чыгункі — калектывы Унечскай, Смаленскай і Бранск-Льгоўскай дыстанцыі пуцi, эксплуатацыйнага вагоннага дэпо Бранск;

ад Паўднёва-Заходняй чыгункі — калектывы чыгуначнай станцыі Канатоп i Оўруцкая дыстанцыя пуцi.

Пераходзячы кубак пераможца трох чыгунак па выніках 2012 года уручаны калектыву Маскоўскай чыгункі.

Калектывам прадпрыемстваў-пераможцаў былі ўручаны ганаровыя дыпломы.

Адказваючы на ​​пытанні журналістаў кіраўнікі чыгунак адзначылі, што вытворчае спаборніцтва неабходна для зладжанай працы ўсяго чыгуначнага транспарту трох дзяржаў, асабліва на стыкавых участках. Само спаборніцтва з'яўляецца лагічным працягам палітыкі развіцця супрацоўніцтва, якая праводзіцца ў рамках Савета па чыгуначным транспарце, як на ўзроўні чыгуначных адміністрацый, так і вытворчых калектываў.

У гэты дзень члены дэлегацый на чале з начальнікамі чыгунак наведалі Аляксандраўскі сад Крамля, ўсклалі кветкі да Магілы Невядомага Салдата, а на алеі гарадоў-герояў ля Крамлёўскай сцяны — да памятнага знака ў гонар горада-героя Мінска.

Наша даведка

У 1962 году адбылася першая сяброўская сустрэча прадстаўнікоў аддзяленняў — Бранскага, Гомельскага і Канатопскага тады яшчэ былога СССР. Мэтай сустрэчы з'яўляўся пошук вырашэння праблемы па паскарэннi прасоўвання цягнікоў, асабліва грузавых, на суседнія чыгункі. У ходзе першай сустрэчы прадстаўнікі трох чыгунак аддзяленняў абмеркавалі праблему і вырашылі арганізаваць спаборніцтва паміж суседнімі аддзяленнямі, прапускаць цягнікi круглыя ​​суткі бесперашкодна. У 2005 годзе было вырашана аднавіць спаборніцтвы паміж чыгункамі. Пагадненне аб вытворчым спаборніцтве паміж Маскоўскай і Беларускай чыгункамі было падпісана 20 снежня 2005 года. Саперніцтва калектываў не пакінула абыякавым яшчэ аднаго партнёра — Паўднёва-Заходнюю чыгунку (Украіна), якая з 2007 года стала ўдзельніцай спаборніцтва.

Першае ўрачыстае мерапрыемства па падвядзенні вынікаў вытворчага спаборніцтва паміж калектывамі Беларускай і Маскоўскай чыгунак адбылося ў маі 2006 года ў Віцебску.

Вынікі вытворчага спаборніцтва падводзяць па паказчыках, асноўнымі з якіх з'яўляюцца: выручка ад перавозак, грузаабарот, пасажыраабарот, абарот грузавога вагона, участковая хуткасць руху грузавых цягнікоў. Таксама сярэднясутачная прадукцыйнасць лакаматыва. праход грузавых цягнікоў па графіку, праход пасажырскіх цягнікоў па графіку, колькасць затрымак цягнікоў на гарантыйных участках, паступленне і рэшта пасажырскіх цягнікоў па стыкавых пунктах згодна з раскладам, каэфіцыент бяспекі і інш.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2013 год