Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка плануе вырабіць ў 2013 годзе 8 манеўровых цеплавозаў новага пакалення серыі ТМЭ3

01 лютага 2013

Беларуская чыгунка працягвае рэалізацыю праекта па вырабу ў лакаматыўным дэпо Ліда двухвосевых манеўровых цеплавозаў серыі ТМЭ3. У бягучым годзе плануецца вырабіць 8 такіх лакаматываў.

Першы манеўровы лакаматыў ТМЭ3 быў выраблены ў канцы мінулага года. У цяперашні час праводзяцца яго прыёмачныя выпрабавання.

 

Распрацоўка і вытворчасць лакаматываў ТМЭ3 ажыццяўляецца ў развіццё пачатага ў канцы 2010 года і разлічанага да 2015 года інвестыцыйнага праекта па мадэрнізацыі і вырабу ў Беларусі манеўровых цеплавозаў сумесна з чэшскай кампаніі «CZ LOKO». Вырабленыя ў рамках гэтага праекта ў выніку паглыбленай мадэрнізацыі цеплавозаў ЧМЭ3 манеўровыя лакаматывы ТМЭ1 і ТМЭ2 ўжо добра зарэкамендавалі сябе на сартавальных горках і станцыях Мінскага, Баранавіцкага і Віцебскага чыгуначных вузлоў.

Адным з найважнейшых адрозненняў цеплавоза ТМЭ3 ад яго папярэднікаў з'яўляецца значна меншая магутнасць, бо ён прызначаны для манеўровай працы на маладзейных станцыях, на якіх магутную тэхніку выкарыстоўваць эканамічна немэтазгодна.

ТМЭ3 сабраны цалкам з новых камплектуючых і дэталяў у рамках тэхнічнага задання, распрацаванага спецыялістамі Беларускай чыгункі сумесна з чэшскімі партнёрамі. У тым ліку, на лакаматыў усталяваны дызельны рухавік Caterpillar З 15 з камбінаваным ахаладжальнікам, ужыты цягавы генератар пераменнага току Siemens. Частка камплектуючых ТМЭ3 будзе праводзіцца ў Беларусі — гэта рама і шэраг іншых дэталяў. Чакаецца, што ў далейшым ўзровень лакалізацыі вытворчасці будзе павялічаны.

ТМЭ3 неабходныя для паэтапнай замены састарэлых цеплавозаў ЧМЭ3. Новая тэхніка адпавядае самым высокім патрабаванням у вобласці экалогіі, аховы здароўя абслуговага персаналу, бяспекі эксплуатацыі. Выкарыстанне ТМЭ3 дазволіць знізіць выдаткі на эксплуатацыю, тэхабслугоўванне і рамонт цеплавозаў. Чакаецца, што расход паліва новымі лакаматывамі будзе на 30% ніжэй, чым у ЧМЭ3, масла — на 70% ніжэй. Таксама будзе павышана прадукцыйнасць манеўровай працы, палепшаны ўмовы працы лакаматыўных брыгад.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2013 год