Аднаўленне праязных дакументаў
-
- Афармленне праязных дакументаў
- Тэрмін дзеяння праязных дакументаў
- Пераафармленне праязных дакументаў
- Вяртанне праязных дакументаў
- Аднаўленне праязных дакументаў
- Скідкі і льготы на праезд
- Электронныя праязныя дакументы
- Кошт праязных дакументаў у цягніках гарадскіх ліній пры аплаце праезду з выкарыстаннем смарт-карт (БСК Мінсктранс), у тым ліку сумешчанага з праездам на гарадскім грамадскім транспарце г. Мінска
Не нашли ответ?
Задайте свой вопрос
Не нашли ответ?
Задайте свой вопрос-
У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 02.08.1999 N 1196 (рэд. ад 10.07.2015) «Аб зацвярджэнні Статута чыгуначнага транспарту агульнага карыстання»:
101. Згубленыя (скрадзеныя) праязныя дакументы (квіткі) не аднаўляюцца, выплачаныя за іх грошы не вяртаюцца.
Пры наяўнасці дастатковай інфармацыі сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (квіткі), аформленыя на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа, падлягаюць аднаўленню перавозчыкам, якія ажыццявілі іх афармленне.
Сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (квіткі) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа не аднаўляюцца і зварот грошаў за іх не вырабляецца.
Згодна з §1 артыкула 5 «Праязныя дакументы» Прылажэння 1 да Пагаднення паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Грузіі, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародным пасажырскіх зносінах (СМПС) — ОП СМПС:
Страчаныя (у т. ч. скрадзеныя, згубленыя) праязныя дакументы не аднаўляюцца.
Дагаварной перавозчык можа аднавіць сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы пры наяўнасці дастатковай інфармацыі на праязным дакуменце для аднаўлення. Аднаўленне праязнога дакумента выконваецца ў дзяржаве набыцця праязнога дакумента ў адпаведнасці з нацыянальным заканадаўствам.
Інфармацыю аб набытых праязных дакументах грамадзянамі (фізічным асобамі) прадстаўляе на платнай аснове РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі
Для атрымання неабходнай інфармацыі пасажыр асабіста павінен напісаць заяву на імя начальніка РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі з указаннем серыі і нумара пашпарта або іншага дакумента, які сведчыць асобу, па якой быў набыты праязны дакумент, даты адпраўлення і маршруту руху.
Згодна з «Тэхналогіяй працы на аказанне паслуг па выдачы пасажырам інфармацыі аб набыцці праязных дакументаў» пасажыру неабходна аплаціць дадзеную паслугу праз аддзяленне банка, паштовае аддзяленне або праз сетку Інтэрнэт (АРІП). Пасля аплаты паслугі (суму плацяжу ўдакладніць па тэлефоне) і прадаставіць квітанцыі аб аплаце паслугі па адрасе: 220007, г. Мінск, зав. Шкляны, д. 5, РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі, альбо па факсу ці па электроннай пошце, заява прымаецца ў работу.
Атрыманне больш падрабязнай інфармацыі ажыцяўляецца ў працоўныя дні па тэлефонах у г. Мінску: 8 (017) 225-37-21; факс 8 (017) 225-50-82 з 8.00 да 12.00 і з 13.00 да 17.00 (акрамя суботы і нядзелі).
Аплатныя рэквізіты:
Назва арганізацыі:
РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» БЧ
Філіял № 527 «БЕЛЖЕЛДОР»
ААТ «АСБ БЕЛАРУСБАНК», код 254
Разліковы рахунак: BY56 AKBB 3012600990016 5400000
БІК АKBBBY21527
УНН: 100016949, ОКПО 14786398
Ф.І.І. пасажыра ________________________________
Від плацяжа: за прадстаўленне інфармацыі аб набыцці праязных дакументаў для праезду чыгуначным транспартам.
Сума плацяжу: ўдакладніць па тэлефонах у г. Мінску тэл./факс (+375 17) 225 50 82; тэл. (+375 17) 225 37 21.