Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Чыгункі Беларусі, Расіі і Літвы рэалізавалі значныя праекты па перавозцы грузаў у міжнародных зносінах

16 снежня 2016

12 снежня 2016 года пачалася рэалізацыя значных праектаў у сферы міжнароднага грузавога чыгуначнага паведамлення.

Беларуская чыгунка і ААТ «РЖД» ажыцявілі поўны пераход на электронны дакументаабарот па перавозцы грузаў праз усе памежныя пераходы ў паведамленні Беларусь—Расія (за выключэннем Калінінградскага напрамка). Цяпер пры арганізацыі гэтых перавозак замест традыцыйных папяровых перавозачных дакументаў выкарыстоўваюцца электронныя накладныя СМГС, падпісаныя электронным лічбавым подпісам (ЭЛП).

Гэта падзея стала чарговым важным крокам па пашырэнні сферы прымянення электронных накладных ў міжнародных зносінах, бо да гэтага часу беспапяровага тэхналогіі пры перавозцы грузаў паміж Беларуссю і Расіяй выкарыстоўваліся толькі на ўзгодненых асобных палігонах у тэставым рэжыме.

 

Пачынаючы з 12 снежня бягучага года ўсе грузаперавозкі ў вагонах, якія належаць Беларускай чыгунцы, а таксама ў вагонах, якія не належаць перавозчыкам, па наступных поўных перавозачным дакументах, перавозкі парожніх вагонаў ажыцяўляюцца па электронных дакументах. Выключэнне складаюць негабарытныя, даўгамернымя, цяжкавагавыя, небяспечныя, падкантрольныя ветэрынарным і фітасанітарным кантролі, у кантэйнерах, воінскія, якія знаходзяцца пад мытным кантролем, грузы, а таксама вагоны-цяплушкі для перавозкі людзей.

Пераклад міжнародных чыгуначных перавозак на электронныя юрыдычна значныя дакументы — гэта вынік сумеснай працы, якая праводзіцца чыгуначнікамі Беларусі і Расіі з 2011 года. І з'яўляецца важным тэхналагічным і тэхнічным пераўтварэннем грузавых перавозак, накіраваным на аптымізацыю, перш за ўсё ў сферы паскарэння працы і спрашчэння ўзаемадзеяння з кліентурай, зручнага і якаснага аказання паслуг.

Другой значнай падзеяй можна назваць тое, што чыгуначныя адміністрацыі Беларусі, Расіі і Літвы ўкаранілі электронны дакументаабарот пры арганізацыі транзітных перавозак парожніх прыватных вагонаў ў паведамленні Расія—Беларусь—Літва—Расія (Калінінградская вобласць).

Нагадаем, што беспапяровая тэхналогія пры перавозках у зносінах з Літвой паспяхова ажыцяўляецца з 2015 года. У маі 2015 года на электронны дакументаабарот ў паведамленні Беларусь—Літва былі пераведзены перавозкі парожняга прыватнага рухомага саставу, а з кастрычніка — перавозкі парожніх кантэйнераў, якія не належаць перавозчыку.

12 снежня 2016 года таксама можна назваць пачаткам і першым транзітным «электронным» кірункам у практыцы чыгуначных зносін на прасторы 1520.

Неабходна адзначыць, што пры ўкараненні інавацыйных тэхналогій у працэсы грузаперавозак як унутры рэспублікі, так і ў міжнародных зносінах Беларуская чыгунка выкарыстоўвае ўласныя тэхнічныя, тэхналагічныя і арганізацыйныя распрацоўкі. Тэхнічную аснову прымянення электронных юрыдычна значных дакументаў у перавозачнай дзейнасці складае спецыялізаваная інфармацыйная сістэма «Электронная перавозка», распрацаваная і эксплуатуе Цэнтрам абароны інфармацыі БЧ. Для магчымасці выкарыстання электронных дакументаў, створаных у іншым прававым полі, Беларуская чыгунка распрацавала і паспяхова прымяняе на практыцы уласны комплекс давераныя трэцяга боку (ДТС).
Увага ўсім кліентам!

Матэрыялы аб выкарыстанні аўтаматызаванай сістэмы «Электронная перавозка» размешчаны на афіцыйным сайце Цэнтра абароны інфармацыі Беларускай чыгункі: www.isc.by.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год