Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Навіны раздзела

Навіны

  • 14 лістапада 2017

    Беларуская чыгунка прызначыла з 10 снежня новыя цягнікі рэгіянальных ліній бізнес-класа з Мінска ў Ліду

    Беларуская чыгунка з 10 снежня прызначыла ў штодзённае курсіраванне цягнік рэгіянальных ліній бізнес-класа № 741/742 і № 745/746 Мінск-Ліда.

    Цягнік № 741 Мінск-Ліда будзе адпраўляцца з Мінска днём у 15 гадзін 25 хвілін і прыбываць у Ліду ў 18 гадзін 15 хвілін. Назад у Мінск цягнік № 742 Ліда-Мінск будзе адпраўляцца ў 20 гадзін 27 хвілін і прыбываць у Мінск у 23 гадзіны 12 хвілін.

    Цягнік № 745 Мінск-Ліда будзе адпраўляцца з Мінска ў 19 гадзін 8 хвілін і прыбываць у Ліду ў 22 гадзіны 4 хвіліны. У адваротным кірунку цягнік № 746 Ліда-Мінск будзе адпраўляцца раніцай у 6 гадзін 46 хвілін і прыбываць у Мінск ў 9 гадзін 39 хвілін.

    Цягнікі будуць прытрымлівацца з прыпынкамі па станцыях Маладзечна, Валожын і Багданаў.

    Кошт праезду з Мінска ў Ліду будзе складаць 5 рублёў 86 капеек.

    Чытаць далей…
  • 2 мая 2016

    Беларуская чыгунка пачала перавозку пасажыраў электрацягнікамі рэгіянальных ліній эканомкласа ЭР9 на ўчастку Гомель—Жлобін

    З 2 мая Беларуская чыгунка на ўчастку Гомель—Жлобін прыступіла да перавозкі пасажыраў электрацягнікамі рэгіянальных ліній эканомкласа ЭР9. Дадзеныя паездкі ажыцяўляюцца ў рамках тэставай падкантрольнай эксплуатацыі інфраструктуры і рухомага саставу. ЭР9 заменяць на гэтым участку дызель-цягнікі ДР1А.

    Па графіку тут будуць курсіраваць 9 пар электрацягнікоў: 8 пар штодня і адна пара выхаднога дня. Больш падрабязна з графікам руху электрацягнікоў па маршруце Гомель—Жлобін можна азнаёміцца на сайце www.rw.by.

    Чытаць далей…
  • 28 красавіка 2014

    Пяцівагонныя электрацягнікi рэгіянальных ліній бізнес-класа з 1 мая пачнуць курсіраваць па маршрутах Мінск—Баранавічы, Баранавічы—Брэст і Мінск—Орша

    Беларуская чыгунка ўводзіць у эксплуатацыю пяцівагонныя электрацягнікi вытворчасці швейцарскай кампаніі «Stadler Bussnang AG». Новыя саставы заменяць на участках Мінск—Баранавічы, Баранавічы—Брэст і Мінск—Орша менш ёмістыя чатырохвагонныя цягнікi рэгіянальных ліній бізнес-класа.

    Расклад руху цягнікоў рэгіянальных ліній бізнес-класа на названых участках і кошт праезду застануцца ранейшымі.

    Што тычыцца чатырохвагонных электрацягнікоў, то яны будуць задзейнічаны на іншых маршрутах, у тым ліку Мінск—Бабруйск.

    Чытаць далей…