Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Вакзал станцыі Брэст-Цэнтральны

Вакзал станцыі Брэст-Цэнтральны
Адрас:
224004, г. Брэст, вул. Кіжаватава 1Б/1
Кантактная інфармацыя:

тэл. 105, (+375 162) 26 40 77 (кругласутачна)

Паслугі вакзала

  • білетныя касы;
  • афармленне праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі міжнародных, міжрэгіянальных і рэгіянальных ліній бізнес-класа (на праезд туды, туды і назад);
  • афармленне праязных дакументаў (білетаў) ад іншых станцый, на зваротны выезд;
  • афармленне праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі рэгіянальных ліній эканомкласа (на праезд туды, туды і назад);
  • афармленне білетаў выпраўным білетным касірам  у цягніках рэгіянальных ліній эканомкласа;
  • афармленне праязных дакументаў (білетаў) па безнаяўным разліку з дапамогай банкаўскіх пластыкавых картак;
  • афармленне праязных дакументаў (білетаў), набытых праз сетку Інтэрнэт, у тым ліку з электроннай рэгістрацыяй;
  • пераафармленне праязных дакументаў на цягнік, які адпраўляецца раней,   або ў вагон вышэйшай катэгорыі;
  • афармленне вяртання плацяжоў за нявыкарыстаныя праязныя дакументы (вяртанне плацяжоў за нявыкарыстаныя праязныя дакументы ў паведамленні з іншымі дзяржавамі);
  • прыём групавых заявак на рэзерваванне месцаў з наступным афармленнем ў білетнай касе;
  • продаж абанементных білетаў;
  • афармленне багажных квітанцый на правоз залішняй ручной паклажы і жыўнасці;
  • афармленне праязных дакументаў на цягнікі рэгіянальных ліній эканомкласа праз тэрміналы самаабслугоўвання;
  • папярэдні заказ і браніраванне месцаў па тэл. (+375162) 26 11 22 (штодня з 8.00 да 19.00 (перапынак 13.00-14.00) і з 22.00 да 5.00 (перапынак 02.30-3.00)) і па сетцы Інтэрнэт з наступным афармленнем ў касе.

Даведачнае бюро

  • выдача інфармацыйнай даведкі (аб раскладзе руху, кошту і умовам праезду) у вуснай форме пры звароце ў акно дзяжурнага па выдачы даведак або па тэлефоне 105 (кругласутачна);
  • прыём заявак ад фізічных і юрыдычных асоб для радыётрансляцыі па вакзале;
  • выдача пісьмовых даведак аб кошце праезду і аб спазненні цягнікоў;
  • прадастаўленне інфармацыйнай даведкі (аб раскладзе, кошту і ўмоў праезду) праз даведачны тэрмінал самаабслугоўвання.

Пакоі адпачынку

  • размяшчэнне ў кругласутачным рэжыме ў нумарах розных катэгорый камфорту. Дзейнічаюць скідкі на пражыванне ад 5% да 10%;
  • прыём групавых і індывідуальных заявак на папярэдняе бясплатнае браніраванне.

Зала павышанай камфортнасці Сэрвіс-цэнтр «Клуб СВ»

Рэжым працы: з 10.00 да 22.00.

Тэл. (+375162) 26 26 22; факс (+375162) 26 26 21

Абслугоўванне ў зоне адпачынку залы чакання павышанай камфортнасці ажыццяўляецца на платнай аснове згодна з дзеючым прэйскуранта цэн, за выключэннем пасажыраў з праязнымі дакументамі ў вагон СВ, для якіх знаходжанне ў зале бясплатна на працягу трох гадзін у дзень адпраўлення (прыбыцця). Прымяняецца гнуткая сістэма скідак.

Кожнаму наведвальніку зоны адпачынку бясплатна прадастаўляецца вітальная кубак гарбаты ці кава (па выбары наведвальніка).

Наведвальнікам зоны адпачынку прапануюцца наступныя паслугі:

  • Зарадка мабільных прылад;
  • Трансляцыя тэлепраграм;
  • Доступ у Інтэрнэт праз бесправадную сетку Wi-Fi;
  • Карыстанне факсам, электроннай поштай;
  • Тэлефонныя званкі да 3 хвілін у межах г. Брэста;
  • Прадастаўленне інфармацыі пра паслугі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах БЧ;
  • Даведачна-інфармацыйныя паслугі;
  • Афармленне і дастаўка праязных чыгуначных дакументаў;
  • Выклік станцыйнага працоўнага для дастаўкі багажу і ручной паклажы;
  • Выклік таксі;
  • Выклік медработніка;
  • Браніраванне месцаў у пакоях адпачынку вакзала і гасцініцах горада Брэста;
  • Заказ ў зону адпачынку прадукцыі з рэстарана вакзала ці абслугоўванне непасрэдна ў ім;
  • Браніраванне столікаў у рэстаранах (аб'ектах грамадскага харчавання) Брэста;
  • Карыстанне кнігамі па сістэме буккросінгу.

У сэрвіс-зоне прадастаўляюцца платныя паслугі:

№ п/п Найменне паслугі Адзінка вымярэння Кошт з улікам ПДВ, руб.
1. Знаходжанне ў зале павышанай камфортнасці (10:00-22:00)    
1.1 да 3 гадзін уключна адзін чалавек 6,65
1.2 за кожную наступную поўную і (або) няпоўную гадзіну адзін чалавек 2,30
2. Ламініраванне дакумента фармату А4 ліст 2,81
3. Сканіраванне дакумента фармату А4 страніца 0,36
4. Капіраванне дакумента фармату А4 у аднастароннім рэжыме страніца 0,28
5. Капіраванне дакумента фармату А4 у двухстароннім рэжыме ліст 0,37
6. Раздрукоўка кампутарных тэкстаў дакумента фармату А4 у аднабаковым рэжыме страніца 0,30
7. Раздрукоўка кампутарных тэкстаў дакумента фармату А4 у двухстароннім рэжыме ліст 0,43
8. Прыём факсімільнага паведамлення страніца 0,17
9. Перадача факсімільнага паведамлення страніца 0,28
10. Карыстанне тэлефонам (па гораду Брэсту) за 1 хвіл. 0,31

Багажнае аддзяленне

Рэжым працы: панядзелак, аўторак, серада, чацвер, пятніца 07:00-20:00;

субота, нядзеля 08:00-17:00; абед 13:00-14:00.

Тэл.: (+375162) 26 00 92

Багажнае аддзяленне ажыцяўляе перавозку багажу і грузабагажу (асабістых рэчаў) вагай кожнага месца ад 1 да 20 кг у купэйным вагоне да станцый: Баранавічы, Мінск, Віцебск, Орша, Гомель, Гродна, Жлобін, Магілёў, Масква.

 

Найменне станцыі Багаж Грузабагаж
От 1 кг да 10 кг От 11 кг да 20 кг От 1 кг да 10 кг От 11 кг да 20 кг
BYN BYN BYN BYN
Баранавічы 0,67 1,34 1,34 2,68
Мінск 0,91 1,82 1,82 3,64
Віцебск 1,30 2,60 2,60 5,20
Орша 1,20 2,40 2,40 4,80
Гомель 1,48 2,96 2,96 5,92
Гродна 1,06 2,12 2,11 4,22
Жлобін 1,20 2,40 2,40 4,80
Магілёў 1,30 2,60 2,60 5,20
Масква 7,47 14,94 15,78 31,56

Падрыхтоўка багажу да перавозкі — 80 кап. за 1 месца.

Пры здачы багажу (грузабагажу) адпраўнік абавязаны абвясціць яго каштоўнасць. У залежнасці ад сумы ацэнкі да тарыфу дадаецца збор за абвешчаную каштоўнасць.

Камеры захоўвання (1 паверх)

Рэжым працы: кругласутачна, абед: 13.00-14.00

Падлік сутак з 00 ч. 00 мін. Аплата праводзіцца за адны каляндарныя суткі.

  • Продаж карт доступу ў інтэрнэт праз бесправадную сетку Wi-Fi;
  • Падзарадка мабільных прылад.

Паслугі грамадскага харчавання

У цэнтральнай зале чакання працуюць рэстаран, бар і бістро, дзе можна смачна перакусіць і прыемна адпачыць.

У рэстаране вакзала прымаюцца заказы на правядзенне вяселляў, юбілеяў і іншых урачыстых мерапрыемстваў. Інфармацыя па тэл.: (+375162) 26 27 02, (+375162) 26 23 43.

Паслугі іншых арганізацый

  • паслугі грамадскага харчавання;
  • раздробны гандаль друкаванай прадукцыяй і сувенірамі;
  • медпункт;
  • аптэка;
  • аддзяленне банка;
  • абмен валют;
  • банкаматы;
  • інфакіёскі;
  • авіякаса;
  • паслугі страхавання.
начальнік  вакзала тэл. (+375 162) 26 22 53, факс 26 24 45
намеснік начальніка вакзала тэл. (+375 162) 26 35 20
браніраванне месцаў на цягнікі міжрэгіянальных і міжнародных ліній (краіны СНД, Балтыі, Грузія) тэл. (+375 162) 26 11 22
афармленне групавых заявак тэл. (+375 162) 26 26 06
багажная каса тэл. (+375 162) 26 00 92
прыем заказаў і афармленне праязных дакументаў за безнаяўны разлік тэл. (+375 162) 26

 

Віртуальны тур па чыгуначным вакзале станцыі Брэст-Цэнтральны

У пакоях адпачынку вакзала станцыі Брэст-Цэнтральны магчыма размяшчэнне гасцей горада Брэста ў кругласутачным рэжыме ў нумарах розных катэгорый камфорту. На ўсёй тэрыторыі пакояў адпачынку ёсць доступ да сеткі Інтэрнэт.

Ажыцяўляецца прыём групавых і індывідуальных заявак на папярэдняе бясплатнае браніраванне пакояў адпачынку.

Кантактная інфармацыя:

Тэл. (+375 162) 26 25 00, 26 25 11
E-mail: lvok-zko@brestrw.by
Skype: brestvokzalko
Адрас: 224004, Рэспубліка Беларусь, г. Брэст, вул. Кіжаватава 1Б/1, вакзал ст. Брэст-Цэнтральны

Пакоі адпачынку на вакзале станцыі Брэст-Цэнтральны размешчаны на 2-м і 3-м паверсе, уваход ажыцяўляецца з цэнтральнай залы чакання.

Для ўздыму на 2 і 3 паверхі можна карыстацца ліфтам. Усе нумары абсталяваны мэбляй, неабходнай для адпачынку, нумары з кухоннай мэбляй аснашчаны неабходным наборам посуду.

Для атрымання месца ў пакоі адпачынку пасажыр павінен прад'явіць дзяжурнаму па пакоях адпачынку праязны дакумент (білет), набыты на цягнік адпраўленнем ад ст. Брэст-Цэнтральны, пашпарт або дакумент, які сведчыць асобу, а пры яго адсутнасці — ваенны білет для ваеннаслужачых тэрміновай службы, даведку усталяванай формы, выдаецца ў выпадку страты грамадзянінам дакумента, які сведчыць асобу, пасведчанне аб нараджэнні дзяцей ва ўзросце да 16 гадоў. Пры наяўнасці дастатковай колькасці свабодных месцаў прад'яўленне праязнога дакумента для засялення неабавязкова.

На 2-м паверсе размяшчаецца 15 нумароў:

  • 2 нумары аднамесных,
  • 5 нумароў двухмесных,
  • 1 аднамесны нумар падвышанай камфортнасці без кухні,
  • 5 аднамесных двухпакаёвых нумароў падвышанай камфортнасці з кухняй,
  • 1 аднамесны нумар для маламабільных групы насельніцтва,
  • 1 двухмесны нумар для маламабільных групы насельніцтва.

На 3-м паверсе размешчана 22 нумары:

  • 16 двухмесных нумароў,
  • 2 аднамесных нумары падвышанай камфортнасці,
  • 1 аднамесны двухпакаёвы нумар падвышанай камфортнасці з кухняй,
  • 3 двухмесных нумара (эканом).

Пры пражыванні ў пакоі адпачынку больш за 12 гадзін плата спаганяецца за суткі, пры пражыванні меней 12 гадзін плата за пражыванне спаганяецца за палову сутак, згодна з зацверджаным прэйскурантам тарыфаў на пражыванне ў пакоях адпачынку ў разліку на адно койка-месца ў суткі. Не спаганяецца плата за пражыванне ў пакоі адпачынку дзяцей да 8 гадоў пры ўмове іх размяшчэння з бацькамi (апекунамi) у адным нумары без прадастаўлення асобнага месца ў нумары. Дзеці старэй 8 гадоў пражываюць у пакоях адпачынку на агульных падставах з прадастаўленнем ім асобнага месца.

Аплата можа быць праведзена як за наяўны разлік, так і пры дапамозе банкаўскай карты.

Кошт пражывання за 1 месца ў суткі:

  • у двухмесным (эканом) 24 руб.;
  • у двухмесным (стандарт) ад 28 руб.50 кап.;
  • у аднамесным 34 руб.;
  • у аднамесным двухпакаёвым (люкс) 50 руб.;
  • у аднамесным двухпакаёвым з кухняй 55 руб. 50 кап.;
  • у двухмесным нумары для маламабільных групы насельніцтва- 27 руб. 50 кап.

Для тых, хто пражывае у пакоях адпачынку прадастаўляюцца наступныя бясплатныя паслугі:

  • заказ абедаў ў нумар з рэстарана вакзала па меню;
  • даведачная інфармацыя аб адпраўленні і прыбыцці цягнікоў;
  • заказ білетаў з дастаўкай у нумар;
  • выклік медперсаналу да хворага;
  • пабудкі з пэўным часам па просьбе пражываючага;
  • выклік таксі;
  • выклік станцыйнага працоўнага для падвозу багажу;
  • заказ месцаў у рэстаранах горада;
  • карыстанне аптэчкай з наборам медыкаментаў першай неабходнасці.

 


 

Прыём заявак ад інвалідаў на аказанне дапамогі, суправаджэнне, браніраванне і афармленне праязных дакументаў ажыцяўляецца кругласутачна па тэлефонах (+375 16) 26 21 28, (+375 29) 259 21 28

План-схема вакзальнага комплексу з указаннем на ей размяшчэння тэхнічных рашэнняў для абслугоўвання асоб с абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі

Пашпарт даступнасці вакзала

Даступнасць Ацэнка даступнасці
Прывакзальная плошча Даступнасць 100%
Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Маецца тактыльныя плітка па перыметры паркоўкі. Для выезду на платформу маецца пандус.
Паркоўкі Даступнасць 100%
Спецыяльна выдзеленыя месцы для размяшчэння аўтатранспарту МГН: на паркоўцы прывакзальнай плошчы 3 месцы, на 2-х паркоўках з Варшаўскага боку вакзала 3 і 4 месцы.
Пуці руху Даступнасць 100%
Шырыня пуцей руху не менш 2-х метраў, на ўсіх пуцях руху маецца прастор для развароту. Уваход у будынак вакзала і будынак білетных кас размешчаны на адным узроўні з платформай і не мае вертыкальных перашкод. Для выхаду на платформу Маскоўскага боку вакзала з паркоўкі маецца пандус. На Варшаўскім баку вакзала маюцца пандусы для ўезду ў будынак пасажырскага павільёна і туалетныя пакоі. У будынку пасажырскага павільёна выкладзеная тактыльная плітка да спецыялізаванай білетнай касы.
Тунэлі Даступнасць частковая
Тунэль Маскоўскага боку вакзала абсталяваны 2-ма пад'ёмнымі платформамі: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння, таксама маецца пандус для выезду на 23 шлях Маскоўскага боку. Тунэль Варшаўскага боку абсталяваны пад'ёмнымі платформамі вертыкальнага перасоўвання. Маецца тактыльныя плітка.
Платформы Даступнасць частковая
На беражках перонаў Варшаўскага боку вакзала маюцца папераджальныя тактыльныя поласы.
Пад'емныя механізмы Даступнасць 100%
У тунэлі Маскоўскага боку вакзала маюцца 2 пад'ёмныя платформы: вертыкальнага і гарызантальнага перамяшчэння. У тунэлі Варшаўскага боку маюцца пад'ёмныя платформы вертыкальнага перасоўвання.
Інфармацыя і навігацыя Даступнасць частковая
Для інфармавання пасажыраў выкарыстоўваюцца светлавыя паказальнікі, табло, піктаграмы. Гукавая інфармацыя дублюецца візуальнай на інфармацыйным табло.
Касы Даступнасць 100%
Абсталяваны спецыяльныя касы ў будынку білетных кас з Маскоўскага боку вакзалу і будынку пасажырскага павільёна з Варшаўскага боку вакзалу.
Камеры захоўвання Даступнасць 100%
Вольны доступ у камеры захоўвання, маюцца аўтаматычныя і ручныя камеры захоўвання. Аўтаматычныя камеры вар'іруюцца па вышыні.
Залы чакання

Даступнасць 100%
Маецца спецыяльна абсталяваная зала чакання для МГН ў будынку вакзала.

Пакоі адпачынку Даступнасць 100%
Маюцца спецыяльна абсталяваныя пакоі адпачынку для МГН у будынку вакзала.
Туалетныя пакоі Даступнасць 100%
Маюцца спецыяльна абсталяваныя туалетныя пакоі для МГН у будынку вакзала і будынку пасажырскага павільёна.
Камерцыйныя памяшканні Даступнасць 100%
Уваходы камерцыйных памяшканняў з Маскоўскага боку знаходзяцца на адным узроўні з платформай. На Варшаўскім баку вакзала маецца пандус.

Асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадастаўляюцца наступныя паслугі:

  • арганізацыя суправаджэння пасажыра ад/да транспартнага сродку, які даставіў або які чакае яго;
  • суправаджэнне пасажыра да ўсіх зон вакзальнага комплексу: прывакзальныя тэрыторыі, будынак вакзала, білетна-касавыя залы, залы чакання, туалетныя пакоі, камера захоўвання, медпункт, аб'екты грамадскага харчавання, платформы і пероны, выхады і пераходы да іх;
  • аказанне дапамогі пры афармленні праязных дакументаў, карыстанні камерай захоўвання, набыцці тавараў;
  • прыём заявак на прадастаўленне месцаў у спецыялізаваным вагоне па вызначаным маршруце;
  • прадастаўленне адмысловай абсталяванай залы чакання;
  • прадастаўленне месца для кароткатэрміновага адпачынку ў спецыяльна абсталяваных пакоях адпачынку;
  • транспарціроўка багажу;
  • аказанне дапамогі пры пасадцы ў цягнік і высадцы (пры атрыманні адпаведнай інфармацыі);
  • інфармаванне станцыі прызначэння пасажыра-інваліда аб аказанні яму дапамогі па прыбыцці.

Асобы з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі перамяшчэння, якія маюць патрэбу ў дапамозе па доступе да вакзала, пасажырскай платформе і чыгуначнаму рухомаму саставу, інфармуюць перавозчыка ў тэрмін не менш чым за 48 гадзін да пачатку паездкі пра свой намер здзейсніць паездку.

Пры звароце асоб з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі дзяжурны памочнік начальніка вакзала прадстаўляе неабходную інфармацыю аб набыцці білетаў, правілах праезду, размяшчэнні адпаведных памяшканняў вакзала і аказвае садзейнічанне ў афармленні праязных дакументаў, разліках з касірам, вызначэнні маршруту руху, далейшым перамяшчэнні па тэрыторыі вакзальнага комплексу.

Пасажыры, якія перасоўваюцца ў інвалідных калясках, па пісьмовай заяве могуць атрымаць месца ў спецыяльным вагоне, прызначаным для перавозкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі. Пісьмовыя заявы на перавозку інваліда-вазочніка ў спецыяльным вагоне накіроўваюцца на імя начальніка вакзала ў перыяд ад 45 да 5 сутак да адпраўлення цягніка. У заяве ўказваецца прозвішча, імя, імя па бацьку пасажыра, дата і час адпраўлення, адрас месца пражывання і кантактны нумар тэлефона. Пры неабходнасці ў заяве ўказваецца патрэбнасць аказання дапамогі ў ўздыме і апусканні каляскі ў (з) вагона, а таксама суправаджэння па тэрыторыі вакзалу.

Пры паступленні пісьмовай заявы ад інваліда-вазочніка аб неабходнасці здзяйснення ім паездкі ў спецыяльным вагоне дадзеная заява перадаецца ў ЛБК для арганізацыі работы па неабходнасці ўключэння ў склад спецыялізаванага вагона. Пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці ажыцяўляецца прычэпка названага вагона для наступнай пасадкі інваліда ў цягнік і яго размяшчэння ў спецыялізаваным купэ.

На працягу 15 сутак з моманту атрымання заяўкі, але не пазней двух сутак да адпраўлення цягніка, работнікі ЛБК паведамляюць пасажыра аб магчымасці прычэпкі спецыяльнага вагона. У выпадку адсутнасці спецыяльнага вагона пасажыру прапануецца перанесці дату паездкі альбо прытрымлівацца ў купэйным вагоне цягніка.

 

 

Чыгуначныя вакзалы Беларусі
Вакзал станцыі Мінск-ПасажырскіВакзал станцыі Мінск-Пасажырскі

Адрас: 220050, г. Мінск, пл. Прывакзальная, 3.

Тэл. (+375 17) 225 69 08, 225 67 06

Падрабязней

Вакзал станцыі ВіцебскВакзал станцыі Віцебск

Адрас: 210001, г. Віцебск, вул. Касманаўтаў, 8. 

Тэл. (+375 212) 37 91 28, 105

Падрабязней

Вакзал станцыі ГомельВакзал станцыі Гомель

Адрас: 246017, г. Гомель, Прывакзальная плошча, З.

Тэл. (+375 232) 95 22 53

Тэл./факс (+375 232) 71 40 34

Падрабязней

Вакзал станцыі ПолацкВакзал станцыі Полацк

Адрас: Віцебская вобл., 211400, г. Полацк, вул. Кастрычніцкая, 44.

Тэл. (+375 214) 45 67 69

Падрабязней

Вакзал станцыі МагілёўВакзал станцыі Магілёў

Адрас: 212001, г. Магілёў, Прывакзальная плошча, 1.

Тэл. (+375 222) 39 21 53

Падрабязней

Вакзал станцыі ЛідаВакзал станцыі Ліда

Адрас: Гродзенская вобл., 231300, г. Ліда, вул. Труханава.

Тэл. 105, (+375 154) 53 61 09

Падрабязней

Вакзал станцыі МаладзечнаВакзал станцыі Маладзечна

Адрас: Мінская вобл., 222310, г. Маладзечна, вул. Вакзальная, 7.

Тэл. (+375 176) 74 24 23, 105

Падрабязней

Вакзал станцыі ГроднаВакзал станцыі Гродна

Адрас: 230023, г. Гродна, вул. Будзёнага, 37.

Тэл. 105, (+375 152) 73 44 41

Падрабязней

Вакзал станцыі Брэст-ЦэнтральныВакзал станцыі Брэст-Цэнтральны

Адрас: 224004, г. Брэст, вул. Кіжаватава.

Тэл. (+375 162) 26 40 77 (прыемная)

Вакзал станцыі БарысаўВакзал станцыі Барысаў

Адрас: Мінская вобл., 222120, г. Барысаў, вул. Працы, 7а.

Тэл. (+375 177)  73 51 51

Падрабязней

Вакзал станцыі ОршаВакзал станцыі Орша

Адрас: 211381, Віцебская вобл., г. Орша, вул. Заслонава, 3а.

Тэл. (+375 216) 105, 29 21 28

Падрабязней

Вакзал станцыі Баранавічы-ПалескіяВакзал станцыі Баранавічы-Палескія

Адрас: Брэсцкая вобл., 225410, г. Баранавічы, вул. Фралянкова, д. 13.

Тэл. (+ 375 163) 49 21 77, 105

Падрабязней

Вакзал станцыі ПінскВакзал станцыі Пінск

Адрас: Брэсцкая вобл., 225710, г. Пінск, вул. Чыгуначная, 19.

Тэл. (+375 165) 65 54 53 (бюро даведак, кругласутачна)

Падрабязней

Вакзал станцыі ЛунінецВакзал станцыі Лунінец

Адрас: 225644, Брэсцкая вобл., г. Лунінец, вул. Вакзальная, д. 6.

тэл. (+375 1647) 4 11 28

Падрабязней

Вакзал станцыі АсіповічыВакзал станцыі Асіповічы

Адрас: 213760, Магілёўская вобласць, г. Асіповічы, вул. Вакзальная, 18.

тэл. 105 для абанентаў РУП «Белтэлекам» і УП «Вэлком»;
тэл. 7105 для абанентаў СТАА «МТС»

Падрабязней

Вакзал станцыі КрычаўВакзал станцыі Крычаў

Адрас: 213500, Магілёўская вобласць, г. Крычаў, вул. Пугачова, 6.

тэл. 105 для абанентаў РУП «Белтэлекам» і УП «Вэлком»;
тэл. 7105 для абанентаў СТАА «МТС»

Падрабязней

Вакзал станцыі БабруйскВакзал станцыі Бабруйск

Адрас: 213819, Магілёўская вобласць, г. Бабруйск, вул. Чыгуначная, 13.

Тэл. (+ 375  225) 47 01 60, 46 52 09, 46 53 70

Падрабязней

Вакзал станцыі ЖлобінВакзал станцыі Жлобін

Адрас: 247210, Гомельская вобласць, г. Жлобін, Прывакзальная плошча.

Тэл./факс (+ 375 2334) 6 23 78,
Tэл. 105 (даведка)

Падрабязней

Вокзал станции КалинковичиВокзал станции Калинковичи

Адрас: 247710, Гомельская вобл., г. Калінкавічы, вул. Кастрычніцкая, д. 30.

Тэл. (+375 2345) 95 428;

Падрабязней

Вярнуцца да спісу вакзалаў i станцый