Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Аднаўленне праязных дакументаў

Знайсці

Аднаўленне праязных дакументаў

Не знайшлі адказ?

Задайце сваё пытанне

  • У адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 02.08.1999 N 1196 (рэд. ад 10.07.2015) «Аб зацвярджэнні Статута чыгуначнага транспарту агульнага карыстання»:

    101. Згубленыя (скрадзеныя) праязныя дакументы (квіткі) не аднаўляюцца, выплачаныя за іх грошы не вяртаюцца.

    Пры наяўнасці дастатковай інфармацыі сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (квіткі), аформленыя на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа, падлягаюць аднаўленню перавозчыкам, якія ажыццявілі іх афармленне.

    Сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (квіткі) на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа не аднаўляюцца і зварот грошаў за іх не вырабляецца.

    Згодна з §1 артыкула 5 «Праязныя дакументы» Прылажэння 1 да Пагаднення паміж чыгуначнымі адміністрацыямі дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў, Грузіі, Латвійскай Рэспублікі, Літоўскай Рэспублікі, Эстонскай Рэспублікі аб асаблівасцях прымянення асобных нормаў Пагаднення аб міжнародным пасажырскіх зносінах (СМПС) — ОП СМПС:

    Страчаныя (у т. ч. скрадзеныя, згубленыя) праязныя дакументы не аднаўляюцца.

    Дагаварной перавозчык можа аднавіць сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы пры наяўнасці дастатковай інфармацыі на праязным дакуменце для аднаўлення. Аднаўленне праязнога дакумента выконваецца ў дзяржаве набыцця праязнога дакумента ў адпаведнасці з нацыянальным заканадаўствам.

    Інфармацыю аб набытых праязных дакументах грамадзянамі (фізічным асобамі) прадстаўляе на платнай аснове РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі

    Для атрымання неабходнай інфармацыі пасажыр асабіста павінен напісаць заяву на імя начальніка РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі з указаннем серыі і нумара пашпарта або іншага дакумента, які сведчыць асобу, па якой быў набыты праязны дакумент, даты адпраўлення і маршруту руху.

    Згодна з «Тэхналогіяй працы на аказанне паслуг па выдачы пасажырам інфармацыі аб набыцці праязных дакументаў» пасажыру неабходна аплаціць дадзеную паслугу праз аддзяленне банка, паштовае аддзяленне або праз сетку Інтэрнэт (АРІП). Пасля аплаты паслугі (суму плацяжу ўдакладніць па тэлефоне) і прадаставіць квітанцыі аб аплаце паслугі па адрасе: 220007, г. Мінск, зав. Шкляны, д. 5, РУП «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі, альбо па факсу ці па электроннай пошце, заява прымаецца ў работу.

    Атрыманне больш падрабязнай інфармацыі ажыцяўляецца ў працоўныя дні па тэлефонах у г. Мінску: 8 (017) 225-37-21; факс 8 (017) 225-50-82 з 8.00 да 12.00 і з 13.00 да 17.00 (акрамя суботы і нядзелі).