Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

паказчыкі якасці работы сеткі і абслугоўвання абанентаў ГА «Беларуская чыгунка» (па стане на 03.10.2016):

Бягучыя паказчыкі якасці работы сеткі і абслугоўвання абанентаў ГА «Беларуская чыгунка» (па стане на 03.10.2016):

  1. Паказчыкі якасці работы сеткі


п/п

Назва паказчыка якасці

Значэнне паказчыка якасці

Нарматыўнае

Фактычнае

1.1

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %

98 ≤

99,80

1.2

Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, %

90 ≤

99,30

1.3

Доля злучэнняў, якія скончыліся дачасным раз'яднаннем *, %

≤ 5

0,51

1.4

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы звестак, %

90 ≤

99,40

1.5

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі IP-пакетаў, %

90 ≤

99,57

1.6

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па стратах IP-пакетаў, %

90 ≤

99,68

  1. Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў


п/п

Назва паказчыка якасці

Значэнне паказчыка якасці

Нарматыўнае

Фактычнае

2.1

Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы альбо падпісання дагавора), названых у дагаворы альбо парадку (правілах) падачы паслугі, %

99 ≤

100

2.2

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с),%

90 ≤

99,80

2.3

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

95 ≤

99,60