Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Чыгуначны цэнтр кіравання сеткай сувязі і перадачы звестак (ЦК ССПЗ)

Начальнік Чыгуначнага цэнтра кіравання сеткай сувязі і перадачы звестак —
намеснік начальника Канструктарска-тэхнічнага цэнтра

Тэл. (+375 17) 225 14 45,
факс 225 17 00
E-mail: sugako@espd.rw.by
Сугака Вячаслаў Васільевіч

Намеснік начальніка аддзела Чыгуначнага цэнтра кіравання сеткай сувязі і перадачы звестак —
начальнік аддзела кіравання адзінай сеткай сувязі перадачы звестак

Тэл. (+375 17) 225 14 47,
факс 225 17 00, E-mail: a.kurilenko@espd.rw.by
Курыленка Аляксандр Міхайлавіч

Кантактная інфармацыя:

Тэл. (+375 17) 225 14 45, факс 225 17 00
Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, зав. Шкляны, 3

Структура ЦК ССПЗ

  1. Аддзел кіравання сеткай сувязі (ЦК СС)
  2. Аддзел кіравання Адзінай сеткай перадачы звестак (ЦК АСПЗ)
  3. Участак абслугоўвання і ліквідацыі аварыйных сітуацый (ЦК А)

Задачы цэнтра:

  • тэхнічнае абслугоўванне і эксплуатацыя лінейнага і станцыйнага абсталявання;
  • адміністраванне з цэнтралізаваным кіраваннем і маніторынгам сеткі сувязі і перадачы звестак;
  • ліквідацыя аварыйных сітуацый;
  • паслугi электрасувязі.

Аддзел кіравання сеткай сувязі (ЦК СС):

  • аператыўнае кіраванне рэсурсамі лічбавай і аналагавай першаснай сеткай сувязі Беларускай чыгункі;
  • адміністраванне рэсурсаў лічбавай першаснай сеткай сувязі: абсталявання сінхроннай лічбавай іерархіі (SDH), сістэмы тактавай сеткавай сінхранізацыі (ТСС), сістэмы маніторынгу валаконна-аптычных кабеляў сувязі (САМВАК);
  • маніторынг стану, збор інфармацыі аб аварыйнай сігналізацыі ЦПСС, лакалізацыя пашкоджанняў, аператыўнае кіраванне эксплуатацыйным персаналам.

Аддзел кіравання Адзінай сеткай перадачы звестак:

  • эксплуатацыя Адзінай сеткі перадачы звестак (АСПЗ) БЧ;
  • адміністраванне рэсурсаў апорнай сеткі перадачы звестак, маніторынг, назіранне і кіраванне сэрвісамі сетак БЧ;
  • метадалагічная дапамога дыстанцыям сігналізацыі і сувязі, падраздзяленням інфармацыйных тэхналогій аддзяленняў Беларускай чыгункі ў развіцці і эксплуатацыі сетак перадачы звестак.

Участак абслугоўвання абсталявання і ліквідацыі аварыйных сітуацый:

  • тэхнічнае абслугоўванне абсталявання лічбавай першаснай сеткі сувязі і адзінай сеткі перадачы звестак;
  • ліквідацыя аварыйных сітуацый;
  • увод у эксплуатацыю новых участкаў і вузлоў сетак ЦПСС і АСПЗ.

Ліцэнзія:

У адпаведнасці з ліцэнзіяй на паслугі сувязі № 02140/1203 (па-руску), выдадзенай Міністэрствам сувязі і інфарматызацыі Рэспублікі Беларусь, ЦК ССПЗ робiць наступныя паслугі:

  • выдзяленне доступу ў сетку Інтэрнэт юрыдычным асобам, якія ўваходзяць у склад ДА «Беларуская чыгунка»;
  • забеспячэнне міжгароднім тэлефонным злучэннем абанентаў чыгуначных аўтаматычных тэлефонных станцый, якія знаходзяцца на балансе дыстанцый сігналізацыі і сувязі Беларускай чыгункі;
  • выдзяленне для карыстання лічбавых каналаў юрыдычным асобам, якія не ўваходзяць у склад ДА «Беларуская чыгунка».

Бягучыя паказчыкі якасці работы сеткі і абслугоўвання абанентаў ГА «Беларуская чыгунка» (па стане на 30.06.2017):

  1. Паказчыкі якасці работы сеткі


п/п

Назва паказчыка якасці

Значэнне паказчыка якасці

Нарматыўнае

Фактычнае

1.1

Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, %

98 ≤

99,80

1.2

Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, %

90 ≤

99,30

1.3

Доля злучэнняў, якія скончыліся дачасным раз'яднаннем *, %

≤ 5

0,51

1.4

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы звестак, %

90 ≤

99,45

1.5

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі IP-пакетаў, %

90 ≤

99,52

1.6

Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па стратах IP-пакетаў, %

90 ≤

99,68

  1. Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў


п/п

Назва паказчыка якасці

Значэнне паказчыка якасці

Нарматыўнае

Фактычнае

2.1

Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы альбо падпісання дагавора), названых у дагаворы альбо парадку (правілах) падачы паслугі, %

99 ≤

100

2.2

Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с),%

90 ≤

99,80

2.3

Каэфіцыент аднаўлення сувязі, %

95 ≤

99,60