Дэлегацыя Беларускай чыгункі прыме ўдзел у XIII беларуска-літоўскім эканамічным форуме
26 мая 2017
Мерапрыемства пройдзе ў Каўнасе 30—31 мая. Дэлегацыя БЧ будзе ўдзельнічаць у працы тэматычнай секцыі «Супрацоўніцтва ў сферы транспарту і лагістыкі». Прадстаўнікі БЧ выступяць з дакладам «Узаемадзеянне і супрацоўніцтва чыгунак Беларусі і Літвы на рынку транспартных паслуг» і прэзэнтуюць транспартна-лагістычны патэнцыял беларускай магістралі.
У рамках форуму будзе арганізавана праца яшчэ шэрагу секцый па такіх тэмах, як «Павышэнне энергаэфектыўнасці за кошт рацыянальнага выкарыстання аднаўляльных крыніц энергіі, цеплавой мадэрнізацыі», «Супрацоўніцтва ў сферы інвестыцый і фінансаў», «Супрацоўніцтва ў сферы турызму».
Беларуска-літоўскія эканамічныя форумы праводзяцца штогод па чарзе ў Беларусі і Літве і з'яўляюцца эфектыўнай пляцоўкай для абмеркавання шырокага кола пытанняў двухбаковага супрацоўніцтва.
АТ «Літоўскія чыгункі» з'яўляецца адным з найважнейшых партнёраў Беларускай чыгункі.
За студзень—красавік бягучага года транзітныя перавозкі павялічаны на 27% да аналагічнага перыяду мінулага года.
У мэтах аператыўнага рашэння лагістычных задач у Балтыйскім рэгіёне, прыцягнення дадатковых аб'ёмаў грузаперавозак, прасоўвання і ўзмацнення канкурэнтных пазіцый на знешніх рынках транспартных паслуг у Літве функцыянуе прадстаўніцтва дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс — транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі — ЗАТ «Белінтэртранс-Літва».
Канкрэтным прыкладам двухбаковага супрацоўніцтва можна назваць тое, што ўпершыню на прасторы 1520 ў 2016 годзе Беларускай чыгункай з расійскімі і літоўскімі калегамі ажыцёўлены перавозкі грузаў па беспапяровага тэхналогіях парожняга рухомага саставу ў транзіце з Расіяй і Літвой, а таксама грузаў з Расіяй.
На літоўскім напрамку па дадзенай тэхналогіі ў поўным аб'ёме рэалізаваны перавозкі парожніх вагонаў і кантэйнераў.
З красавіка бягучага года Беларуская чыгунка ў якасці эксперыменту ажыцяўляе перавозку грузаў у адрас грузаатрымальнікаў Літоўскай Рэспублікі па беспапяровай тэхналогіі з правядзеннем мытных працэдур на беларуска-літоўскай мяжы. У практыцы грузавых перавозак дадзены эксперымент ажыцяўляецца ўпершыню.
Таксама ва ўзаемадзеянні з АТ «Літоўскія чыгункі» беларуская магістраль ажыцяўляе электрыфікацыю ўчастка Маладзечна—Гудагай—дзяржмяжа. Гэта адзін са складнікаў праекта па арганізацыі хуткасных чыгуначных пасажырскіх зносін паміж Мінскам і Вільнюсам. Работы плануецца завяршыць у бягучым годзе.
Бакі працягваюць працу па развіцці праекта па перавозцы грузаў у складзе цягніка камбінаванага транспарту «Вікінг», маршрут якога праходзіць праз Украіну, Беларусь і Літву і злучае ланцуг марскіх кантэйнерных і контрейлерные ліній Балтыйскага рэгіёну з аналагічнай сістэмай Чорнага, Міжземнага і Каспійскага мораў.
Важную ролю ў паглыбленні партнёрства мае падпісанае ў кастрычніку 2016 года кіраўнікамі чыгунак Беларусі і Літвы Пагаднення аб узаемадзеянні ў сферы маркетынгу, лагістыкі і тарыфнай палітыкі паміж Дзяржаўным аб'яднаннем «Беларуская чыгунка» і АТ «Літоўскія чыгункі». Дакумент прадугледжвае абмен актуальнай маркетынгавай інфармацыяй па аб'ёмах перавозак, дзеючым зніжкам да тарыфаў, умовам перавозак, сумесную прапрацоўку паступаючых зваротаў і перспектыўных транспартна-лагістычных схем.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2017 год