Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Дэлегацыя Беларускай чыгункі прыме ўдзел у 66-ым пасяджэнні Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці

12 мая 2017

66-е пасяджэнне Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці пройдзе ў Маскве 18, 19 мая гэтага года.

Варта адзначыць, што 66-е пасяджэнне пройдзе ў год 25-годдзя ўтварэння Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці. У Маскве збяруцца члены Савета кіраўнікі чыгуначных адміністрацый з Азербайджана, Арменіі, Беларусі, Казахстана, Кіргізіі, Малдовы, Расіі, Таджыкістана, Туркменістана, Узбекістана, Украіны. Таксама асацыяваныя члены Савета кіраўнікі чыгуначных адміністрацый Балгарыі, Грузіі, Латвіі, Фінляндыі, у адпаведнасці з Палажэннем аб Савеце кіраўнікі чыгуначных адміністрацый Літвы, Эстоніі і Старшыня Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці. Назіральнікі пры Савеце прадстаўнікі чыгуначнай адміністрацыі Ісламскай Рэспублікі Іран і Міжнароднай Канфедэрацыі прафсаюзаў чыгуначнікаў і транспартных будаўнікоў, прадстаўнік Выканаўчага камітэта СНД. Старшынстваваць на пасяджэнні будзе Старшыня Савета, прэзідэнт адкрытага акцыянернага таварыства «Расійскія чыгункі» О.В. Белазёраў.

Плануецца, што дэлегацыю Беларускай чыгункі ўзначаліць Начальнік дарогі Уладзімір Марозаў.

Праграмай мерапрыемства прадугледжаны разгляд 12 пытанняў, сярод іх: аб дзейнасці Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці за дваццаціпяцігадовы перыяд, аб выкананні рашэнняў шэсцьдзесят пятага пасяджэння Савета. Аб выніках эксплуатацыйнай працы сеткі чыгунак, пасажырскага комплексу ў міжнародных зносінах за 2016 год і першы квартал 2017 года, нарматывах графіка руху цягнікоў на 2017/2018 год і шэраг іншых важных пытанняў.

14 лютага 1992 г. у г. Мінску кіраўнікамі ўрадаў Садружнасці Незалежных Дзяржаў было падпісана «Пагадненне аб каардынацыйных органах чыгуначнага транспарту Садружнасці Незалежных Дзяржаў», якім для каардынацыі працы чыгуначнага транспарту на міждзяржаўным узроўні і выпрацоўцы ўзгодненых прынцыпаў яго дзейнасці засноўваўся Савет па чыгуначным транспарце.

За 25 гадоў дзейнасці Савет паспяхова праводзіў узгодненую палітыку ў галіне чыгуначнага транспарту па розных напрамках: сумесная эксплуатацыя рухомага саставу, фарміраванне агульнай тарыфнай палітыкі, развіццё і ўдасканаленне адзінай тэхналагічнай і інфармацыйнай прасторы, узгодненае развіццё інфраструктуры чыгунак.

Дзейнасць Савета атрымала высокую ацэнку з боку Савета кіраўнікоў урадаў дзяржаў-удзельніц СНД як уплывовы і аўтарытэтны орган эканамічнага супрацоўніцтва ў Садружнасці Незалежных Дзяржаў, які выконвае важную і эфектыўную ролю ў развіцці і ўмацаванні супрацоўніцтва краін СНД.

Дзякуючы дзейнасці Савета удалося захаваць тэхналагічнае адзінства чыгуначнай сеткі, забяспечыць узгодненае развіццё інфраструктуры і тарыфнай палітыкі, чыгунак краін Садружнасці.

Беларуская чыгунка прымае актыўны ўдзел у рабоце Савета. На сучасным этапе беларуская магістраль імкнецца максімальна спрасціць і паскорыць праходжанне транзітных грузаў па тэрыторыі краіны. Удасканальваюцца мытныя і памежныя працэдуры, укараняецца праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе фармаваць электронны перавозачныя дакументы і весці электронны абмен дадзенымі паміж чыгункамі Беларусі, Польшчы, Украіны, Літвы, Латвіі і Расіі. Пры актыўным удзеле беларускіх спецыялістаў была распрацавана адзіная ўніфікаваная накладная Цім/СМГС, якая дазваляе ажыцяўляць перавозкі па адной накладной на ўсім пуці руху на прасторы «1520».

Асноўныя прыярытэты развіцця беларускай магістралі мадэрнізацыя інфраструктуры, перш за ўсё ў рамках II-га і IX-га Агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў, абнаўленне рухомага саставу, аптымізацыя кантролю перамяшчэння грузаў праз мяжу і скарачэнне тэрмінаў іх мытнага афармлення, укараненне сучасных інфармацыйных тэхналогій.

Беларуская чыгунка мае вялікі патэнцыял для забеспячэння і нарошчвання аб'ёмаў перавозак. Інфраструктура дарогі дазваляе штосутачна прымаць і адпраўляць па міждзяржаўных стыковым пунктах больш за 160 пар цягнікоў. Час апрацоўкі арганізаваных цягнікоў у Брэсцкім чыгуначным вузле складае 9 гадзін пры перагрузілі і 6 гадзін без перегруза.

Асаблівая ўвага надаецца развіццю перавозак спецыялізаванымі кантэйнернымі цягнікамі. За кошт аптымізацыі тэхналогіі пропуску маршрутная хуткасць асобных кантэйнерных цягнікоў у рамках II-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора дасягае 1400 км / суткі, што з'яўляецца адным з лепшых паказчыкаў на сеткі дарог краін СНД і Балтыі.

Важнае перавага чыгуначнага транспарту Беларусі развітая тэрмінальная інфраструктура. На найбуйнейшых грузавых станцыях створаны сучасныя транспартна-лагістычныя цэнтры, развіваюцца інфармацыйныя сэрвісы.

Вялікае значэнне надаецца пераходу на электрацягу. За апошнія 5 гадоў электрыфікавана напрамак МінскГомель. У 2017 годзе плануецца завяршыць электрыфікацыю ўчастка МаладзечнаГудагайдзяржмяжа з Літоўскай Рэспублікай. У перспектыве да 2020 года электрыфікацыя ўчастка ЖлобінКалінкавічыБарбароў.

Для павышэння якасці абслугоўвання пасажыраў мадэрнізуюцца вакзальныя комплексы, укараняюцца сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі.

З кожным годам узрастае роля Беларускай чыгункі ў забеспячэнні перавозак грузаў паміж краінамі Еўропы і Азіі. Новыя перспектывы адкрывае фарміраванне рынку транспартных паслуг ЕАЭС. Дарога з'яўляецца надзейным і стабільным партнёрам на рынку транспартных паслуг, працягвае паступовае развіццё і рэалізацыю новых сумесных праектаў з іншымі чыгуначнымі адміністрацыямі.

27 снежня 2017 года Беларускай чыгунцы споўніцца 155 гадоў яшчэ адна слаўная вяха ў гісторыі сумеснай працы і ўпэўненага руху наперад.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год