Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка выступіць арганізатарам XXXII пасяджэння Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ)

07 лютага 2017

Мерапрыемства пройдзе ў красавіку бягучага года ў г. Мінску. У пасяджэнні Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (КБД) прымуць удзел дэлегацыі чыгунак, якія ўваходзяць у склад АСЧ, а таксама прадстаўнікі назіральнікаў і далучаных чыгуначных прадпрыемстваў АСЧ і Камітэта АСЧ.

АСЧ з'яўляецца важнай міжнароднай арганізацыяй, у рамках якой распрацоўваюцца міжнародныя Пагадненні і дамовы, якія рэгламентуюць міжнародныя перавозкі грузаў і пасажыраў у паведамленні Еўропа—Азія з прымяненнем рознага транспартнага права, а таксама вырашаюцца эканамічныя, фінансавыя, эксплуатацыйныя і тэхнічныя пытанні функцыянавання чыгуначнага транспарту.

У 2017 годзе спаўняецца 25 гадоў удзелу Беларускай чыгункі ў дзейнасці АСЧ.

 

Спецыялісты Беларускай чыгункі прымаюць актыўны ўдзел у працы Пастаянных рабочых груп і камісій АСЧ. Пры непасрэдным удзеле Беларускай чыгункі праводзіцца актывізацыя СМГС, СМПС, ППВ і ПГВ. Кіраўніцтва дарогі ўдзельнічае ў сесіях Нарады Міністраў і пасяджэннях Канферэнцыі Генеральных дырэктараў чыгунак.

Старшынёй на XXXII пасяджэнні КБД, якое пройдзе ў Беларусі, будзе выступаць Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў.

Дзейнасць Беларускай чыгункі ў рамках АСЧ накіравана на выкананне задач па далейшаму развіццю агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў, удасканаленню і развіццю міжнародных чыгуначных перавозак, удасканаленні нарматыўных і прававых асноў, мэтай якіх з'яўляецца павышэнне канкурэнтаздольнасці чыгуначнага транспарту і пашырэнне спектру, якія прадстаўляюцца кліентам паслуг.

Улічваючы, што Беларусь — злучнае звяно двух магутных эканамічных цэнтраў у асобе Расіі і ЕС, яе транзітны патэнцыял з'яўляецца важным геапалітычным фактарам.

Беларуская чыгунка з'яўляецца надзейным партнёрам вядучых еўрапейскіх кампаній у забеспячэнні і развіцці эфектыўных транспартных сувязей на еўраазіяцкай прасторы.

Папярэдні парадак дня XXXII пасяджэння Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак АСЧ ўключае разгляд больш за 12 пытанняў. У цэнтры ўвагі якіх — абмеркаванне пытанняў міжнародных чыгуначных грузавых перавозак, павышэнне якасці абслугоўвання кліентаў, наладжванне больш цеснага ўзаемадзеяння паміж усімі ўдзельнікамі перавозачнага працэсу і, у канчатковым выніку, павышэнне канкурэнтаздольнасці чыгунак.

Міжнародныя чыгуначныя перавозкі ў Беларусі ажыцяўляюцца праз 16 чыгуначных пунктаў пропуску. У тым ліку, па пяць пунктаў пропуску створана з Расіяй і Украінай, тры — з Польшчай, два — з Літвой і адзін з Латвіяй. Па тэрыторыі краіны праходзяць два агульнаеўрапейскіх транспартных калідора: II Берлін—Варшава—Мінск—Масква—Ніжні Ноўгарад і IX Хельсінкі—Калінінград—Клайпеда—Вільнюс—Мінск—Кіеў-Адэса—Александруполис.

Мерапрыемства пройдзе ў год 155-годдзя Беларускай чыгункі. У рамках мерапрыемства спецыялісты Беларускай чыгункі прадэманструюць свой транзітны патэнцыял. Сёння Беларуская чыгунка здольная забяспечыць транзіт грузу, які накіроўваўся ў любую краіну свету, ажыцявіць розныя варыянты перавозак, у тым ліку камбінаваным спосабам з удзелам іншых відаў транспарту. Для забеспячэння ўсяго комплексу транспартных паслуг Беларуская чыгунка размяшчае развітой інфраструктурай для перегруза шырокай наменклатуры грузаў, а таксама неабходнай колькасцю сучасных тэхнічных сродкаў, якія забяспечваюць захаванасць грузаў.

ДАВЕДАЧНА:
Беларуская чыгунка з'яўляецца членам АСЧ з 1992 года.

АСЧ была створана ў 1956 годзе ў г. Сафія (Балгарыя) на Нарадзе Міністраў, якiя ведаюць чыгуначным транспартам. Вышэйшым кіруючым органам АСЧ з'яўляецца Нарада Міністраў. Кіруючым органам АСЧ па супрацоўніцтве на ўзроўні чыгунак з'яўляецца Канферэнцыя Генеральных дырэктараў (створана рашэннем XX сесіі Нарады Міністраў АСЧ ў Улан-Батары ў чэрвені 1992 г.).

Канферэнцыя Генеральных дырэктараў (КБД) арганізуе супрацоўніцтва ў галіне міжнародных чыгуначных перавозак паміж краінамі Еўропы і Азіі, уключаючы камбінаваныя перавозкі, узаемны абмен інфармацыяй аб чаканых знешнегандлёвых перавозках, і распрацоўвае на гэтай падставе сумесныя канкурэнтаздольныя прапановы, усталёўвае правілы карыстання вагонамі і кантэйнерамі ў міжнародных зносінах, арганізуе разлікі паміж чыгункамі і інш.

Да выканаўчых органаў адносяцца 5 камісій, пастаянныя і часовыя рабочыя групы.

Рабочымі мовамі АСЧ з'яўляюцца кітайская і руская мовы. У міжнародных адносінах могуць прымяняць англійскую і нямецкую мовы.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год