Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Лепшым машыністам Беларускай чыгункі будуць уручаны нагрудныя знакі «За прабег на лакаматыве 1000000 км без усялякіх аварый», «За прабег на лакаматыве 500000 км без усялякіх аварый»

23 лістапада 2016

Цырымонія ўзнагароджання пройдзе ў рамках Чацвёртага злёту машыністаў беларускай магістралі ў Віцебску 1—2 снежня.

На БЧ стала ўжо добрай традыцыяй раз у два гады праводзіць злёт машыністаў Беларускай чыгункі. Галоўнай мэтай форуму з'яўляецца ўдасканаленне эксплуатацыйнай работы на БЧ, аптымізацыя працы і адпачынку лакаматыўных брыгад, павышэнне прэстыжу адной з вядучых прафесій чыгуначнага транспарту — машыніст. Мерапрыемства пройдзе на базе лакаматыўнага дэпо Віцебск. Больш за 230 удзельнікаў прадставяць усе 17 лакаматыўных дэпо беларускай магістралі.

Для абмеркавання актуальных пытанняў створаны пяць рабочых груп. Сярод асноўных тэм форуму — арганізацыя руху цягнікоў і манеўровай працы, паляпшэнне тэхнічнага стану цягавага і маторвагоннага рухомага складу, забеспячэнне бяспекі руху цягнікоў, ролю і адказнасць лакаматыўных брыгад. Таксама будуць разгледжаны пытанні забеспячэння аховы працы ў лакаматыўным гаспадарцы, падрыхтоўка кадраў і шэраг іншых пытанняў.

 

Мабыць, як ніякая іншая, прафесія машыніста звязана з высокай адказнасцю і напругай, бо машыністы і іх памочнікі штодня адказваюць за жыццё тысяч пасажыраў, своечасовую перавозку і захаванасць грузаў.

У беларускіх машыністаў сёння ёсць добрыя матэрыяльныя і маральныя стымулы для прафесійнага росту. З мэтай прызнання заслуг за працяглую бездакорную працу на Беларускай чыгунцы, добрасумленнае выкананне службовых абавязкаў, эканомнае расходаванне паліўна-энергетычных рэсурсаў і забеспячэнне безаварыйнай работы былі зацверджаны нагрудныя знакі «За  прабег на лакаматыве 1000000 км без усялякіх аварый» і «За  прабег на лакаматыве 500000 км без усялякіх аварый».

У рамках правядзення 4-га злёту машыністаў 17 прадстаўнікоў гэтай ганаровай прафесіі будуць удастоены заслужаных узнагарод. 9 машыністаў будуць узнагароджаны нагрудным знакам "За  прабег на лакаматыве 1000000 км без усялякіх аварый» і 8 машыністаў — нагрудным знакам «За  прабег на лакаматыве 500000 км без усялякіх аварый». Плануецца, што ў цырымоніі ўзнагароджання прыме ўдзел Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў.

Беларуская чыгунка надае вялікую ўвагу падрыхтоўцы і навучанню машыністаў лакаматываў і маторвагоннага рухомага саставу.

Са студзеня 2014 года на Беларускай чыгунцы функцыянуе Дарожны цэнтр па падрыхтоўцы, перападрыхтоўцы і павышэнню кваліфікацыі кадраў, створаны на базе Гомельскага навучальнага цэнтра з падраздзяленнямі ў Баранавічах і Магілёве.

Штогод па прафесіі машыніст і памочнік машыніста ў дарожным цэнтры праходзяць навучанне каля 500 чалавек. Адукацыйныя праграмы прадугледжваюць навучанне адразу па двух прафесіях: машыніст цеплавоза і дызель-цягніка і машыніст электравоза і электрацягніка. Гэта дазваляе своечасова забяспечыць патрэбнасці Беларускай чыгункі ў лакаматыўных брыгадах адпаведнай прафесіі.

Перш чым прыступіць да навучання ў навучальным цэнтры будучыя машыністы павінны атрымаць прафесію слесара па рамонце рухомага саставу не ніжэй 3-га разраду, затым — прафесію памочнік машыніста і не менш за два гады прапрацаваць у гэтай прафесіі. Тым, хто мае сярэдне-спецыяльную або вышэйшую адукацыю па профілі, стаж па прафесіі скарачаецца да аднаго года.

Беларуская магістраль надае вялікую ўвагу стварэнню дастойных умоў працы і адпачынку работнікам лакаматыўных брыгад. У кожным дэпо працуюць пакоя псіхафізіялагічнае разгрузкі, аснашчаныя сучасным абсталяваннем.

Акрамя таго, машыністы і іх памочнікі, як і ўсе чыгуначнікі, маюць магчымасць аздаравіцца і адпачыць у санаторна-аздараўленчых падраздзяленнях беларускай магістралі. З 2015 года на іх базе арганізавана работа дыягнастычных кабінетаў, дзе работнікі лакаматыўных брыгад, у тым ліку і ў перыяд аздараўлення, могуць прайсці частка дыягнастычных даследаванняў, прадугледжаных абавязковым медыцынскім аглядам.

У цяперашні час на Беларускай чыгунцы працуюць 6 тысяч работнікаў лакаматыўных брыгад. З якіх 3,5 тысячы машыністаў і 2,5 тысячы памочнікаў машыністаў. Яны абслугоўваюць каля 1 тыс. адзінак рухомага саставу: цеплавозы, электравозы, дызель-і электрацягнікі. Участкі абслугоўвання лакаматыўных брыгад Беларускай чыгункі ахопліваюць не толькі ўсе куткі Беларусі, але праходзяць таксама па тэрыторыі Латвіі, Літвы, Расіі, Украіны і Польшчы.

Больш за 1 400 машыністаў маюць 1 і 2 класы кваліфікацыі. Колькасць машыністаў, якія падвышаюць сваю кваліфікацыю, штогод павялічваецца.

Лакаматыўнае гаспадарка Беларускай чыгункі ўяўляе сабой 17 асноўных і 4 абаротных лакаматыўных дэпо. Усе дэпо спэцыялізаваўся па відах рамонту і серыям рухомага саставу. Асноўныя рамонтныя вытворчасці размешчаны ў лакаматыўных дэпо Баранавічы, Брэст, Віцебск, Ваўкавыск, Жлобін, Ліда, Маладзечна і Орша.

Беларуская чыгунка вядзе планамерную работу па абнаўленні парку рухомага саставу.

За апошнія пяць гадоў Беларускай чыгункай было набыта 12 грузавых электравозаў, 7 пасажырскіх цеплавозаў, 9 дызель-цягнікоў, 17 электрацягнікоў.

Акрамя гэтага праведзена мадэрнізацыя 20 цеплавозаў 2М62, 92 секцый цеплавозаў 2ТЭ10М і 2ТЭ10У.

На бліжэйшую пяцігодку ў планах беларускай магістралі набыццё рухомага саставу новага пакалення — 18 грузавых электравозаў, 3 пасажырскіх электравоза, 22 электрацягніка, 6 дызель-цягнікоў.

Лакаматыўнае дэпо Віцебск

Лакаматыўнае дэпо Віцебск з'яўляецца адным з вядучых рамонтна-эксплуатацыйных прадпрыемстваў Беларускай чыгункі.

Дэпо абслугоўвае рух грузавых цягнікоў на участках да станцый Полацк, Орша, Магілёў, Смаленск, Навасакольнікі; пасажырскіх — на ўчастках да станцый Орша, Полацк, Маладзечна, Навасакольнікі; Езярышча, Магілёў, Рудня.

Дэпо выконвае капітальныя і бягучыя рамонты цеплавозаў 2ТЭ10 в / н у аб'ёме бягучых і капітальных рамонтаў, а таксама рамонт электрычных машын цеплавозаў 2ТЭ10 в / н ў аб'ёме бягучага рамонту.

У лакаматыўным дэпо Віцебск ўкаранёны ў вытворчасць сучасныя дыягнастычныя комплексы «Магістраль», «Вектар 2000»; абсталяванне для дэфектаскапіі буксовых падшыпнікаў; лазерная вымяральная сістэма для праверкі геаметрычных параметраў рам калясак цеплавозаў. Пастаянна пашыраецца наменклатура аднаўляльных і вырабляюцца дэталяў і вузлоў. Ўкаранёна сістэма менеджменту якасці бягучага рамонту ТР-3 цеплавоза серыі 2ТЭ10М СТБ ISO 9001-2001.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год