Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

14 снежня ў Маскве ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі Беларуская чыгунка праводзіць Круглы стол

28 лістапада 2016

Мерапрыемства арганізавана Беларускай чыгункай пры падтрымцы Пасольства Рэспублікі Беларусь.

Тэма Круглага стала «Транзітны патэнцыял Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў».

Беларуская чыгунка праводзіць дадзенае мерапрыемства з мэтай прыцягнення дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў у зносінах Беларусь—Расія, а таксама прэзентацыі і азнаямлення грузаўладальнікаў, экспедытарскіх і аператарскіх кампаній з тарыфнай палітыкай БЧ на 2017 фрахтавая год, дэманстрацыі транзітнага патэнцыялу Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў.

У рамках дзелавой праграмы круглага стала ўдзельнікі азнаёмяцца з транспартна-экспедыцыйнай дзейнасцю і магчымасцямі дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс — транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі.

 

У мерапрыемстве прыме ўдзел Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў, а таксама плануецца ўдзел Надзвычайнага і Паўнамоцнага Пасла Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі Ігара Петрышэнкі.

Беларуская чыгунка на працягу апошніх гадоў традыцыйна арганізуе ў Маскве Круглы стол. Гэта не выпадкова. Расія наш галоўны партнёр на рынку транспартных паслуг. Беларусь знаходзіцца на скрыжаванні II і IX Агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў, размяшчае развітую транспартную інфраструктуру, мае ўсе перадумовы для таго, каб стаць адным з асноўных лагістычных звёнаў, якія вядуць у Еўрапейскі саюз, Адзіная эканамічная прастора і дзяржавы Азіяцка-Ціхаакіянскага рэгіёну.

На рынку чыгуначных паслуг прасторы каляіны 1520 найважнейшым фактарам, што фармуюць грузавую базу для транзітных перавозак, з'яўляецца гандлёва-эканамічны патэнцыял Расійскай Федэрацыі.

Па выніках працы за 10 месяцаў 2016 года перавозкі грузаў у зносінах з Расійскай Федэрацыяй склалі 41,8 млн тон, ці 97% да аналагічнага перыяду 2015 года, у тым ліку: транзіт складае 22,9 млн тонаў, або 78% да аналагічнага перыяду 2015 года; вываз 12,8 млн тонаў або 177,8% да аналагічнага перыяду 2015 года; увоз 6,0 млн тонаў ці 93,1% да аналагічнага перыяду 2015 года.

Прыярытэтнай задачай Беларускай чыгункі для рэалізацыі транзітнага патэнцыялу і забеспячэння транзітнай прывабнасці Рэспублікі Беларусь з'яўляецца мадэрнізацыя чыгуначнай інфраструктуры ў рамках II і IX Міжнародных транспартных калідораў.

Развіццё беларускага ўчастка II Міжнароднага транспартнага калідора БЧ ажыцяўляе ў мэтах павелічэння хуткасці руху пасажырскіх і грузавых цягнікоў, пашырэння магчымасцяў Беларускай чыгункі па апрацоўцы транзітных грузапатокаў, у тым ліку з улікам перспектыў рэалізацыі канцэпцыі «Эканамічны пояс Шаўковага шляху» і іншых праектаў, якія фарміруюць грузапатокі ў кірунку УсходЗахадУсход.

У 2016 годзе рэалізаваны маштабны інвестыцыйны праект па электрыфікацыі чыгуначных ліній на ўчастку ГомельЖлобінАсіповічы. У 2017 годзе плануецца завяршэнне электрыфікацыі ўчастка МаладзечнаГудагайдзяржмяжа беларускага ўчастка адгалінавання Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора № IХВ, які звязвае краіны Балтыі з Усходняй Еўропай. Дзякуючы правядзенню маштабнай працы па электрыфікацыі працягласць электрыфікаваных чыгуначных ліній на беларускай магістралі перавысіць 1175 км і складзе 21% ад іх агульнага аб'ёму (у цяперашні час 18%).

Згодна з разлікамі электрыфікацыя участкаў дзевятага Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора на 23% знізіць сабекошт перавозак і на 39% спажыванне паліўна-энергетычных рэсурсаў. Павысіць вагавую норму і хуткасць руху грузавых і пасажырскіх цягнікоў. Павялічыць да 60% долю грузаў, што перавозяцца па электрыфікаванай участках.

Улічваючы тыя перавагі, якія дае электрыфікацыя, гэта будзе садзейнічаць павышэнню канкурэнтаздольнасці беларускай магістралі, як на ўнутраным, так і на міжнародным рынку транспартных паслуг.

За апошнія гады на Беларускай чыгунцы быў значна абноўлены парк рухомага саставу (набыта 12 грузавых электравозаў, 7 пасажырскіх цеплавозаў, 9 дызель-цягнікоў, 17 электрацягнікоў 8 831 грузавы вагон, 47 пасажырскіх вагонаў, 20 пуцявых машын), праведзена мадэрнізацыя 20 цеплавозаў 2М62 , 92 секцый 2ТЭ10М і 2ТЭ10У.

У мэтах удасканалення метадаў мытнага афармлення грузаў пры арганізацыі перавозак Беларускай чыгункай актыўна прымяняюцца электронныя формы дакументаў.

Пры ўвозе грузаў, якія ідуць транзітам праз краіны-ўдзельніцы Мытнага саюза, мытнае афармленне на беларуска-расійскай і расійска-казахстанскай мяжы не вырабляецца. Яно ажыцяўляецца толькі адзін раз на беларускім участку знешняй мяжы Мытнага саюза.

Спецыялісты Беларускай чыгункі распрацавалі і ўвялі ў эксплуатацыю універсальны спецыялізаваны апаратна-праграмны комплекс Давераных трэціх бакоў. Заснаваны на міжнародных стандартах, у тым ліку якія дзейнічаюць у ЕС, ён дае магчымасць абмену электроннымі дакументамі, падпісанымі лічбавым подпісам, у міжнародных зносінах.

Чыгункі Беларусі і Расіі перайшлі на выкарыстанне юрыдычна значных электронных накладных СМГС пры арганізацыі перавозкі парожніх вагонаў, якія не належаць перавозчыку, па прынцыпе ўсе станцыі ААТ «РЖД» (акрамя Калінінградскага напрамка). З 1 чэрвеня 2016 года пашырана прымяненне электронных перавозачных дакументаў пры дастаўцы грузаў у зносінах БеларусьРасія праз памежныя станцыі пераходу ЗакопытьеЗлынка.

Удзел у мерапрыемстве па папярэдняй рэгістрацыі, якую можна зрабіць на сайце БЧ www.rw.by.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год