Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка завяршыла комплекс работ па пераўладкаванні інфраструктуры чыгуначнага моста праз раку Заходні Буг

19 снежня 2014

Чыгуначны мост праз раку Заходні Буг даўжынёй 303 метры злучае Польшчу і Беларусь. Гэта аднапутны мост з шасцю пралётнымi будынкамi — двума жалезабетоннымі і чатырма металічнымі (па 66 і 71,5 м). Збудаванне мае сумешчаную канструкцыю верхняга будынка: на ім размяшчаюцца два пуці з рознай шырынёй каляіны — 1520 і 1435 мм. Работы на аб'екце праводзіліся адначасова з беларускага і з польскага боку.

У ходзе абнаўлення заменена каля 400 маставых брусаў, элементы верхняй будовы пуцi, кантактны провад, усе падтрымліваюць канструкцыі і ізалятары кантактнай сеткі. Праведзена стыкоўка двух тыпаў кантактных правадоў напругай 3,3 кВ пастаяннага току (з боку Польшчы і Беларусі). Выкладзены новыя рэйкі і змацаваннi, шпалы на падыходах да моста, кабель, які забяспечвае надзейную працу ўстройстваў паўаўтаматыкi, праведзена афарбоўка ферм моста.

 

На правядзенне работ былі задзейнічаны прадпрыемствы рэспублікі і шэраг прадпрыемстваў беларускай магістралі.

Маштабныя работы выкананы і на частцы моста, якую абслугоўваюць польскія чыгуначнікі, у выніку чаго ўзмоцненыя канструкцыі моста забяспечаць бяспечны пропуск цягнікоў з усталяванымі хуткасцямі.

Мост праз раку Заходні Буг пабудаваны яшчэ ў дарэвалюцыйны перыяд. У час Вялікай Айчыннай вайны быў разбураны. Аднавілі яго толькі ў 1949 годзе. У 2006—2007 гадах быў праведзены рамонт металічных пралётных будынкаў з беларускага боку Мостаатрад № 58 г. Брэста. З сярэдзіны снежня па мосце адкрыты рух цягнікоў. Выкананая праца падоўжыць жыццё збудавання і забяспечыць бесперабойны транзіт пасажырскіх і грузавых цягнікоў па II агульнаеўрапейскiм транспартным калідоры.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2014 год