Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

АC «Электронная перавозка»

Для паскарэння працэсу прад'яўлення грузаў да перавозкі чыгуначным транспартам, Беларускай чыгункай распрацавана і ўведзена ў эксплуатацыю аўтаматызаваная сістэма АС «Электронная перавозка».

З мэтай аўтаматызацыі грузавой і камерцыйнай працы Беларуская чыгунка рэалізуе комплекс мерапрыемстваў па пераводу тэхналагічных працэсаў чыгуначнага транспарту на электронныя юрыдычна значныя дакументы. Чарговым крокам у гэтым напрамку з'яўляецца ўвод у эксплуатацыю web-партала Цэнтра абароны інфармацыі, размешчанага па адрасе http://portal.isc.by.

Web-партал Цэнтра абароны інфармацыі дазваляе аператыўна з адной пляцоўкі ажыццяўляць працу з:

- cпецыялізаванай аўтаматызаванай сістэмай «Электронная перавозка»

- web-сэрвісам «Асабісты кабінет».

Да цяперашняга моманту з дапамогай АС «Электронная перавозка» рэалізавана магчымасць афармлення ў выглядзе электроннага дакумента заяўкі на перавозку грузаў, графікаў падачы вагонаў, перавозачных дакументаў (ўнутрырэспубліканскае, міжнароднае паведамленне), перасылачных накладных, ўліковай карткі выканання заяўкі на перавозку грузаў, накапляльных картак, ведамасцяў падачы і уборкі вагонаў, памятак прыемаздатчыка, актаў агульнай формы.

Вядзецца праца па перакладзе на выкарыстанне ў форме электронных юрыдычна значных, падпісаных ЭЛП іншых тэхналагічных дакументаў, у тым ліку камерцыйных актаў.

У бліжэйшай перспектыве плануецца пераход да шырокага выкарыстання электронных юрыдычна значных перавозачных дакументаў (накладных СМГС) у зносінах з Расіяй, як пры перавозцы грузаў, так і парожняга рухомага састава.

Спадарожныя сэрвісы АС «Электронная перавозка» даюць магчымасць кліентам Беларускай чыгункі аператыўна ў адлеглым рэжыме пры стварэнні і прымяненні электронных дакументаў карыстацца паслугамі фарматнага і лагічнага кантролю, даведнікамі, прыкладаннямі анлайнавых апавяшчэнняў і многім іншым.

З парадкам працы ў інфармацыйнай сістэме можна азнаёміцца ​​ў кіраўніцтве карыстальніка АС «Электронная перавозка», размешчаным на афіцыйным сайце Цэнтра абароны інфармацыі: www.isc.by.

АС «Электронная перавозка» адаптавана да ўступіўшым у сілу з 1 ліпеня 2015 новай рэдакцыі Пагаднення аб міжнародным грузавых зносінах (СМГС) і Службовай інструкцыі да СМГС.

Станцыі Беларускай чыгункі цалкам гатовыя да выкарыстання электронных юрыдычна значных дакументаў.

АС «Электронная перавозка» грунтуецца на сістэме прымянення электроннага лічбавага подпісу Беларускай чыгункі, заснаванай на сертыфікаваных крыптаграфічных прадуктах вытворчасці ЗАТ «АВЕСТ». Паслугі, звязаныя з функцыянаваннем зацвяржаючага цэнтра Беларускай чыгункі, забяспечваюцца аддзелам крыптаграфічнай абароны Цэнтра абароны інфармацыі Беларускай чыгункі на падставе ліцэнзіі № 01019/214 на права ажыццяўлення дзейнасці па тэхнічнай абароне інфармацыі, у тым ліку крыптаграфічнымі метадамі, уключаючы прымяненне электроннага лічбавага подпісу, выдадзенага аператыўна-аналітычным цэнтрам пры Прэзідэнце Рэспублікі Беларусь, тэрмінам дзеяння да 02.08.2020 г.

Web-сэрвіс «Асабісты кабінет» дазваляе кліентам Беларускай чыгункі выдалена, са свайго працоўнага месца, пры дапамозе сеткі Інтэрнэт ствараць і кіраваць профілямі сваёй арганізацыі і карыстальнікаў, тэрмінамі дзеянні паслуг якія аказваюцца, сертыфікатаў карыстальніка і іншымі тэхналагічнымі аспектамі ў рамках заключаных дагавораў з Цэнтрам. Выкарыстанне web-сэрвісу «Асабісты кабінет» значна спросціць працэдуру атрымання носьбіта ключавой інфармацыі і памяшканні на яго ключавой пары і сертыфіката карыстальніка, якія неабходны для працы ў АС «Электронная перавозка».

Для працы ў АС «Электронная перавозка» неабходна згенераваць ключавую пару і атрымаць сертыфікат Карыстальніка з дапамогай web-сэрвісу «Асабісты кабінет», пасля чаго падлучыцца да сістэмы АС «Электронная перавозка».

Для гэтага неабходна выканаць наступныя дзеянні:

Крок 1. Азнаёміцца з Палітыкай прымянення сертыфікатаў у інфраструктуры адкрытых ключоў Беларускай чыгункі (дакумент ў фармаце. doc па-руску) і Рэгламентам дзейнасці цэнтра які засведчвае Беларускай чыгункі.

Крок 2. Заключыць з Цэнтрам абароны інфармацыі Беларускай чыгункі Дамову на аказанне паслуг па карыстанні АС «Электронная перавозка» і інфраструктурай адкрытых ключоў Беларускай чыгункі (у новай рэдакцыі). Звяртаем увагу, што Цэнтр захоўвае за сабой абавязацельствы па раней заключаных дагаворах, аплачаныя паслугі па якіх будуць аказаны ў поўнай меры.

Крок 3. Аплаціць кошт паслуг па прэйскуранту (прэйскурант і рахунак-фактуры размешчаны на сайце www.isc.by).

Крок 4. Ўсталяваць на сваё працоўнае месца крыптаграфічнае праграмнае забеспячэнне — «Камплект Абанента»

вытворчасці ЗАТ «Авест».

Крок 5. Аформіць заказ паслугі праз web-сэрвіс «Асабісты кабінет» у адпаведнасці з кіраўніцтвам карыстальніка.

Крок 6. Падаць падпісаную кіраўніком арганізацыі і завераную картку адкрытага ключа ў Цэнтр.

Крок 7. Пасля апрацоўкі замовы адміністратарам web-сэрвісу «Асабісты кабінет», атрымаць сертыфікат карыстальніка, змясціць яго на носьбіт ключавой інфармацыі і ў сховішча Microsoft Windows.

Таксама застаецца магчымасць аформіць заказ паслуг пры непасрэдным наведванні Цэнтра. Пры гэтым праводзяцца наступныя мерапрыемствы:

  • праверка прадстаўленых дакументаў;
  • стварэнне профілю арганізацыі ў web-сэрвісе «Асабісты кабінет»;
  • перадача карыстальніку носьбіта ключавой інфармацыі, на якім карыстальнік (альбо, па даверанасці — упаўнаважаны прадстаўнік арганізацыі) — генеруе ключавую пару электроннга лічбовага подпісу і фармуе запыт на выданне сертыфіката;
  • выпуск цэнтрам які засведчвае сертыфіката карыстальніка, адпаведнага згенераваных асабістаму ключу электроннага лічбавага подпісу;

Пры афармленні заказу паслуг непасрэдна ў Цэнтры Карыстальніка неабходна мець пры сабе:

  • заяву аб рэгістрацыі Карыстальніка цэнтра які засведчвае, аформленае на супрацоўніка арганізацыі, які будзе выкарыстоўваць электронны лічбавы подпіс;
  • два асобніка дамовы ў новай рэдакцыі;
  • дакумент, які засведчвае асобу, у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
  • копія дакумента, які пацвярджае аплату паслугі рэгістрацыі;
  • даверанасць, аформленую на бланку арганізацыі, у выпадку калі носьбіт ключавой інфармацыі будзе атрымліваць іншая ўпаўнаважаная асоба арганізацыі і ў наступным перадасць яго карыстальніку.

Падрабязныя інструкцыі, апісання, тлумачэнні і інш. размешчаны ў адкрытым доступе на афіцыйным сайце Цэнтра абароны інфармацыі па адрасе: www.isc.by.

Нашы спецыялісты гатовы аказаць любую дапамогу, у тым ліку па наладзе профілю ў «Асабістым кабінеце» і працы ў ім, а таксама падаць усе неабходныя кансультацыі.

Пры ўзнікненні пытанняў па тэхналогіі арганізацыі грузаперавозак чыгуначным транспартам варта звяртацца ў аддзел планавання і ўзгаднення перавозак грузаў службы грузавой працы і знешнеэканамічнай дзейнасці Упраўлення Беларускай чыгункі.

У выпадку ўзнікнення любых пытанняў па ўжыванні АС «Электронная перавозка» просім звяртацца да спецыялістаў Цэнтра абароны інфармацыі па ўказаных на сайце www.isc.by тэлефонах, а таксама праз форму зваротнай сувязі сайта www.isc.by.

Будзем ўдзячныя за любыя заўвагі, прапановы і пажаданні па аптымізацыі нашага двухбаковага інфармацыйнага, тэхнічнага і тэхналагічнага ўзаемадзеяння.

Цэнтр абароны інфармацыі Беларускай чыгункі
Паштовы адрас: 220001, г. Мінск, зав. Сцекольны, 3
Афіцыйны сайт Цэнтра